Crille_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sjävlmord: Rök typ 7 joint's sammtidigt och skjuta av mitt huvud efter en kvart med en deagle... Annars vill jag somna in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dö lycklig som gammal, på dansgolv etc, annars i sömnen så man inte känner nån smärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag hade en trevlig stund för ett tag sen. Klockan ett på natten åkte jag plus några till med en galen taxichaufför utan bilbälte som svor-skrattade i telefon ("vafancolo!") genom Toscanas klippiga berg på allt för minimala vägar (på den nivå att man måste tuta i varje sväng, vilket vår kära taxichauffören sket glatt i, som ni kanske har listat ut =)). Detta var endast en bidragande faktor, men jag kände helt enkelt att vi alla skulle krocka, helt sonika, med en mötande bil och dö. Allihopa dö. Det var en fin, laddad och väldigt morbid stämning. Fast det kändes rätt =) Så där var jag, nynnandes på There Is A Light That Never Goes Out* med en sällsam blandning vänner, redo för döden... ...tyvärr (tihi) blev inte det fallet. Hur som helst kändes situationen perfekt. Det var då om nånsin. Nästan cinematiskt. *and if a dubble decker buss, crashes into us - to die by your side, is such a heavenly way to die. and if a ten ton truck, kills the both of us - to die by your side, well the pleasure, the privilege is mine. Kuul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag hade en trevlig stund för ett tag sen. Klockan ett på natten åkte jag plus några till med en galen taxichaufför utan bilbälte som svor-skrattade i telefon ("vafancolo!") genom Toscanas klippiga berg på allt för minimala vägar (på den nivå att man måste tuta i varje sväng, vilket vår kära taxichauffören sket glatt i, som ni kanske har listat ut =)). Detta var endast en bidragande faktor, men jag kände helt enkelt att vi alla skulle krocka, helt sonika, med en mötande bil och dö. Allihopa dö. Det var en fin, laddad och väldigt morbid stämning. Fast det kändes rätt =) Så där var jag, nynnandes på There Is A Light That Never Goes Out* med en sällsam blandning vänner, redo för döden... ...tyvärr (tihi) blev inte det fallet. Hur som helst kändes situationen perfekt. Det var då om nånsin. Nästan cinematiskt. *and if a dubble decker buss, crashes into us - to die by your side, is such a heavenly way to die. and if a ten ton truck, kills the both of us - to die by your side, well the pleasure, the privilege is mine. Kuul... Det var ett tag sen man såg dig. The poet is back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hmm, typ somna in som många redan sagt, dock vill jag inte nämna någon ålder då det skulle kännas onödigt, tänk bara för er som säger sig hoppas dö nån gång när ni är typ 85 - 90, är ju inte säkert att det är så men för många gamla så kan de inte röra sig, de har sjukdomar med mera. Men men, jag säger nog somna in.. uhm... dagen innan min kropp ger upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Va? Dö? Ska man hinna med sånt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Till Rage Against The Machine - Know Your Enemy, tillsammans med en helgalen publik. Det vore något det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Klockan ett på natten åkte jag plus några till med en galen taxichaufför utan bilbälte som svor-skrattade i telefon ("vafancolo!") genom Toscanas klippiga berg på allt för minimala vägar Välkommen till Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Till Rage Against The Machine - Know Your Enemy, tillsammans med en helgalen publik. Det vore något det. Vad är du för människa egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vad är du för människa egentligen? Vadå? Jag skulle också vilja dö på scen med Kiss typ eller något. Bara höra hur dom skriker efter en sen falla ihop. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vadå? Jag skulle också vilja dö på scen med Kiss typ eller något. Bara höra hur dom skriker efter en sen falla ihop. <3 Jag är omgiven av galningar!111 Btw hur ska du kunna höra hur de skriker om du är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är omgiven av galningar!111 Btw hur ska du kunna höra hur de skriker om du är död? Han menar väl innan han dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Han menar väl innan han dör! Men då har han väl inte fallit ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Bara höra hur dom skriker efter en sen falla ihop. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Men då har han väl inte fallit ihop? Asså, precis i slutet av en låt, man faller ihop sakta, ställer sig på knäna, hör hur dom skriker.. man ramlar bakåt, och allt blir svart... Edit: Maxz, precis. Redigerad 5 augusti, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Bara höra hur dom skriker efter en sen falla ihop. <3 Mjaha nuuu fattar jag Tänkte du menade höra dem skrika när du fallit ihop Siana är lite dum när det är sent. Smiska mig lite lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Siana är lite dum när det är sent. Smiska mig lite lätt Tar fram stora läderpiskan och drar in ett par rejäla snärtar så huden på ryggen flagnar Usch, en polare snärtade mig på låret, har ett rejält blåmärke där nu. Men jag tror jag har nämnt hur min perfekta död vore, men jag tror jag ska ändra mig lite. Först måste jag återuppliva Joey, Dee Dee och Johnny Ramone. Så att dom och Marky eller Tommy kan lira lite låtar innan jag dör. Eller så kan jag dö, och samtidigt ta med mig Tommy. Så kan vi hälsa på i Gabba Gabba Heaven . Angående brafilm-bannern högst upp till höger på sidan. Jag kollade lite snabbt på den och trodde att det stod, Het porrfilm. Men efter att ha kollat ännu en gång så såg jag att det stod Helt portofritt Tänk vad lite trötthet kan ställa till med :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 okka, ja det vore fan i mig ett okej sätt att kola... ska jag lägga till min lista. Just det, skytten, min psyksjuka lista över hur jag vill dö, ity jag är en galen minderårig som spelat för mycket Grand Theft Auto. Weehehehehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Somna in eller skjuta sig själv i huvudet, inget märks så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 ...utföra en dansk skalle på sig själv med en så pass slående kraft att man dör. ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts