Jump to content

Den Perfekta Döden

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade en trevlig stund för ett tag sen.

Klockan ett på natten åkte jag plus några till med en galen taxichaufför utan bilbälte som svor-skrattade i telefon ("vafancolo!") genom Toscanas klippiga berg på allt för minimala vägar (på den nivå att man måste tuta i varje sväng, vilket vår kära taxichauffören sket glatt i, som ni kanske har listat ut =)). Detta var endast en bidragande faktor, men jag kände helt enkelt att vi alla skulle krocka, helt sonika, med en mötande bil och dö. Allihopa dö. Det var en fin, laddad och väldigt morbid stämning. Fast det kändes rätt =)

Så där var jag, nynnandes på There Is A Light That Never Goes Out* med en sällsam blandning vänner, redo för döden...

...tyvärr (tihi) blev inte det fallet. Hur som helst kändes situationen perfekt. Det var då om nånsin. Nästan cinematiskt.

*and if a dubble decker buss, crashes into us - to die by your side, is such a heavenly way to die.

and if a ten ton truck, kills the both of us - to die by your side, well the pleasure, the privilege is mine.

Kuul...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade en trevlig stund för ett tag sen.

Klockan ett på natten åkte jag plus några till med en galen taxichaufför utan bilbälte som svor-skrattade i telefon ("vafancolo!") genom Toscanas klippiga berg på allt för minimala vägar (på den nivå att man måste tuta i varje sväng, vilket vår kära taxichauffören sket glatt i, som ni kanske har listat ut =)). Detta var endast en bidragande faktor, men jag kände helt enkelt att vi alla skulle krocka, helt sonika, med en mötande bil och dö. Allihopa dö. Det var en fin, laddad och väldigt morbid stämning. Fast det kändes rätt =)

Så där var jag, nynnandes på There Is A Light That Never Goes Out* med en sällsam blandning vänner, redo för döden...

...tyvärr (tihi) blev inte det fallet. Hur som helst kändes situationen perfekt. Det var då om nånsin. Nästan cinematiskt.

*and if a dubble decker buss, crashes into us - to die by your side, is such a heavenly way to die.

and if a ten ton truck, kills the both of us - to die by your side, well the pleasure, the privilege is mine.

Kuul...

Det var ett tag sen man såg dig. The poet is back.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, typ somna in som många redan sagt, dock vill jag inte nämna någon ålder då det skulle kännas onödigt, tänk bara för er som säger sig hoppas dö nån gång när ni är typ 85 - 90, är ju inte säkert att det är så men för många gamla så kan de inte röra sig, de har sjukdomar med mera.

Men men, jag säger nog somna in.. uhm... dagen innan min kropp ger upp? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana är lite dum när det är sent. Smiska mig lite lätt :ph34r:

Tar fram stora läderpiskan och drar in ett par rejäla snärtar så huden på ryggen flagnar

Usch, en polare snärtade mig på låret, har ett rejält blåmärke där nu.

Men jag tror jag har nämnt hur min perfekta död vore, men jag tror jag ska ändra mig lite.

Först måste jag återuppliva Joey, Dee Dee och Johnny Ramone.

Så att dom och Marky eller Tommy kan lira lite låtar innan jag dör.

Eller så kan jag dö, och samtidigt ta med mig Tommy.

Så kan vi hälsa på i Gabba Gabba Heaven ^_^ .

Angående brafilm-bannern högst upp till höger på sidan.

Jag kollade lite snabbt på den och trodde att det stod, Het porrfilm.

Men efter att ha kollat ännu en gång så såg jag att det stod Helt portofritt

Tänk vad lite trötthet kan ställa till med :"> .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor