Jump to content

Den Perfekta Döden

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Självmord: Typ ta med ett vapen till skolan och skjuta sig medans man har lektion... Sjukt?  :wacko:

Så du skulle tycka att den perfekta döden skulle vara när du fortfarande går i skolan?

Den perfekta döden(enligt mig) skulle ju vara att bara sommna in i 80-90 års åldern

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte dö. Inte nånsin (det där kommer jag få ångra...), fast man vill ju inte bara stå och se på medan alla andra dör. Jag vill ju tillexempel dö innan mina kommande barn (?) gör det. Helst innan min man/fru med. Vill inte att vi dör samtidigt. Taskigt för barnen och barnbarnen att förlora båda samtidigt.

Vill också dö av något som går att förklara. Alltså, att man kan säga "Tija dog av det och det, på grund av det och det.". Det är jättejobbigt när någon dör utan anledning, när en frisk person bara slutar andas. Jag menar, självmord kan man ju förstå sig på lite bättre. "Han dog av att han inte fick något syre, för han hängde sig för han hade blivit av med sin familj". Eller något sånt. Men bara sluta andas... nej... :wacko:

Har också märkt att många i den här tråden skulle kunna tänka sig att dö genom självmord. Det skulle jag aldrig kunna göra. Inte som det ser ut nu i alla fall. Och trots att jag är ett stort Nirvana och Kurt Cobain-fan så måste jag hålla med Courtney Love om att det inte alls är "better to burn out than to fade away". Vill hellre blekna bort, så att jag hinner säga hejdå och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IMDb:s (Internet Movie Database) forum, faktiskt, har inte hittat något fullt etablerat forum fullt tillägnat Thompson, men jag letar.

Det finns många etablerade "Gonzo" forum, men de är ganska tomma dessa dagar.

Prova några av"Myspace" gruppforums tillägnade till Thompson, dem e aktiva men folket som skriver inlägg där är ganska patetiska.

*edit* fint val av avatar föresten ^_^

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en dröm om att sitta i ett helvitt rum med väggar som nästan ser ut som om dom är vaderade med inget annat än en elgitarr och en massa pedaler. Med denna elgitarr spelar jag, helt sonika, ihjäl mig med My Bloody Valentine-låtar. Sakta men säkert. Enorm volym. Borrande känsla.

Raw.

Rugged.

...sen har jag, som ni säkert vet, hört att drunkna ska vara euforiskt =)

---

Tillbaka.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså ni som skriver hoppa från helikopter o spränga sig o såna saker, Jag tror inte ni vill det. Även om ni anser det som "nåt skoj" att skriva så eller nåt så e det faktiskt inget o skoja om.. ;)

Ni kanske vill köra in i ett tåg med moppe o dö??

Som min polare gjorde för ett år sen.. 15 år. två dar efter han fyllt år. :lol: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor