P-C Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Total utmattning under en sexakt. "Du har det bästa samlaget i ditt liv, tiden känns som det står still och då. Helt plötsligt stannar ditt hjärta, du förtsätter att peneltrera den fina damen på bädden även fast du känner att ditt blod slutat pumpa runt i din kropp. Men en tom pustning lägger du dig över din dam och kollar rakt ner i sängen. Det sista du ser innan ljuset..." Fy fan, det måste ju vara livet. uj uj. Du tror inte hon får nån slags shock, får gå i terapi resten av livet och kommer aldrig ha sex igen då hon tror att denne också dör? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 I sömnen mitt i natten efter en vacker sommardag 15 juni 2087 kl. 23:59 (precis i slutet av min 100 årsdag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Avrättning... Skjuten i bakhuvudet. Det skulle vara trevligt. Snabbt och smärtfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Fridfullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Bli mördad i sömnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Fridfullt Hur vet du? Har du testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Bli skjuten i halsen, efter man har skjutit ner 7 st nazister! Mmmmm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Typ hjärtattack då man har sex me tio assexiga tjejer... samtidigt! @SpokPlumpen Se till så att de blir en grovkalibrig bössa! Under andra världskriget så avrättade man judar i små stugor. För att judarna i närheten inte skulle få panik sköt man med finkalibriga vapen (dom avger mindre ljud). Men ungefär 40% överlevde skottet och fick uppleva att bli lagd i en hög med andra och sedan få brinna upp... Redigerad 1 augusti, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Hur vet du? Har du testat? Vadå hur vet du? jag menar att jag vill dö fridfullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Somna in till, Ramones - Do You Remember Rock 'N' Roll Radio hade ju inte varit helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 I sömnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Somna in till, Ramones - Do You Remember Rock 'N' Roll Radio hade ju inte varit helt fel. Nej till today your love, tomorrow the world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Nej till today your love, tomorrow the world Ja, den också. Man kanske skulle lyssna på alla Ramones låtar och sedan dö . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ja, den också. Man kanske skulle lyssna på alla Ramones låtar och sedan dö (:!!! . Ja det är nog bäst så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vill inte dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dö precis i starten av ett F1 race, eller iaf dö på sjukhus efteråt a'la Ronnie Peterson (my idol ^^). Iomed att man isåfall kört F1 så skulle man bli ihågkommen för evigt. Vilket ja vill bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Dö precis i starten av ett F1 race, eller iaf dö på sjukhus efteråt a'la Ronnie Peterson (my idol ^^). Iomed att man isåfall kört F1 så skulle man bli ihågkommen för evigt. Vilket ja vill bli. Jag har en bok om Ronnie Peterson, med hans autograf skriven på första sidan. Köpte den på en loppis för två kronor. nyskick t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Somna in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vänta! Kom på en sak. Jag vill att alla ska veta att jag ska dö. Så man får veta hur mycket folk bryr sig om mig. Kom på en annan sak. Som jag iof tänkt på ganska mycket. Vi säger att jag var i Thailand då Tsunamin "tittade in". Jag överlever men slungas bort.. rätt långt bort. Polisen förklarar mig död och beskedet når mitt hemland samt min skola. Skolan bestämmer sig för att hålla en liten minnesstund samt en tyst minut för att hedra mig. Under tiden har jag lyckats ta mig till en flygplats och är nu hemma i Sverige igen. Altså.. under denna minnesstund så öppnar jag dörren till Aulan och säger: -Hej, vad händer här då? Mina klasskompisar tittar upp tårögda (jag hoppas/antar att dom skulle gråta för mig) och nån säger viskande: -Agge? -Eh, ja? ... undrar vad deras reaktion skulle vara. Antagligen skulle man bli mycket mer uppskattad osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag har en bok om Ronnie Peterson, med hans autograf skriven på första sidan. Köpte den på en loppis för två kronor. nyskick t.o.m. Sälja??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts