Jump to content

Den Perfekta Döden

Crice
 Share

Recommended Posts

För sitt land.

Varför i helvete ska man gå ut i krig om man bara ska dö för sitt land? Är det inte bättre att döda för det? :P

Skulle nog helst vilja somna in i en säng. Med hela min familj sittande ikring och hålla dom i handen osv.

Om det ska vara en mer "speciel" död skulle jag vilja hoppas från en mycket hög höjd. Kanske från ett flygplan eller en hög byggnad. Och sen dra uppmärksamhet till mig när jag är ett par hundra meter från marken.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yesh, detta har diskuterats förut, men det var a long, long time ago in a few pages far, far away, så nu kör vi footloose och gör en ny.

Jag och Pikster satt nyss på MSN och diskuterade döden efter att jag glott igenom lite H.S Thompson-forum och läst om diverse utflippade sätt folk vill ta självmord på, allt för att bräcka den gode doktorns eget självmord, då.

Frågan lyder som följer; hur vill du dö?

Själv vill jag hoppa ner från en hög bro med en Desert Eagle och skjuta skallen av mig sekunden innan jag landar så att det blir en riktig röra som stoppar trafiken ett bra tag. Efter mycket om och men skulle jag identifieras, och folk skulle komma ihåg mig.

Go, go, Teenage Mutant Ninja Turtles.

Men vafan.... Du behöver ju hjälp. Att ens ta upp en såg här topic? Tror du har spelar för mkt datorspel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men vafan.... Du behöver ju hjälp. Att ens ta upp en såg här topic? Tror du har spelar för mkt datorspel.

Jaså minsann? Spelar knappt datorspel alls, men okej... vad exakt behöver jag hjälp för? Kan du ge mig en fullständig kvacksalvar-analys och skicka den till på tisdag? Vad är det för fel med att fråga detta? Döden är en naturlig del av livet, och då är det väl intressant att veta hur folk vill dö. Om du kan specifiera dig lite så kan vi ju diskutera detta mer privat, så kanske jag kan upplysa dig om ett och annat.

@ P-C: Meeeh... *begår självmord* :rolleyes:

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Somna in.. inte ta självmörd...att ta självmord är fan i mig ett av det mest egoistiska man kan göra. tänk på familj va förstörda dem måste bli om man tar livet av sig. somnar man in förstår dem iaf att det inte finns nånting att göra, det var bara ens tur!

edit: Dö för sitt land skulle jag värkligen inte göra. tänk dig bara 2:a VK. sverge va dubbelansikte

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså minsann? Spelar knappt datorspel alls, men okej... vad exakt behöver jag hjälp för? Kan du ge mig en fullständig kvacksalvar-analys och skicka den till på tisdag? Vad är det för fel med att fråga detta? Döden är en naturlig del av livet, och då är det väl intressant att veta hur folk vill dö. Om du kan specifiera dig lite så kan vi ju diskutera detta mer privat, så kanske jag kan upplysa dig om ett och annat.

@ P-C: Meeeh... *begår självmord* :rolleyes:

Grejen var väl liksom inte att klaga på att du pratar om döden och hur man dör utan det handlar mer om hur DU ville dö..!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är seppuku? :rolleyes:

DÖ för sitt land? dö för en markplätt som ändå tillhöra alla andra markplättar på jordytan? äh, alla länder borde gå ihop och inga mer krig. bara rusta upp för en eventuell uomjordisk invasion (w00t)

vill dö när jag är så gamma att jag inte kan köra bil mer :ermm:

Harakiri, "hugga mage". Traditonellt japanskt rituellt självmord där man helt enkelt skär upp magen varefter en annan person vanligtvis hugger av huvudet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Total utmattning under en sexakt.

"Du har det bästa samlaget i ditt liv, tiden känns som det står still och då. Helt plötsligt stannar ditt hjärta, du förtsätter att peneltrera den fina damen på bädden även fast du känner att ditt blod slutat pumpa runt i din kropp. Men en tom pustning lägger du dig över din dam och kollar rakt ner i sängen. Det sista du ser innan ljuset..."

Fy fan, det måste ju vara livet. uj uj. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Harakiri, "hugga mage". Traditonellt japanskt rituellt självmord där man helt enkelt skär upp magen varefter en annan person vanligtvis hugger av huvudet

Är du säker på att man vanligtvis hugger av huvudet. vad jag minns så drar man bara ett samurajsvärd från ena magändan till den andra och sen är det inget mer.

(nej jag har inte bara hört seppuku från filmen ronin)

perfekta sättet att dö? ingen aning. så som jag kommer att dö är nog det bästa sättet att dö för mig.

såg ni hur jag kunde smita ifrån frågan :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor