Jacker Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) För sitt land. Varför i helvete ska man gå ut i krig om man bara ska dö för sitt land? Är det inte bättre att döda för det? Skulle nog helst vilja somna in i en säng. Med hela min familj sittande ikring och hålla dom i handen osv. Om det ska vara en mer "speciel" död skulle jag vilja hoppas från en mycket hög höjd. Kanske från ett flygplan eller en hög byggnad. Och sen dra uppmärksamhet till mig när jag är ett par hundra meter från marken. Redigerad 31 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Yesh, detta har diskuterats förut, men det var a long, long time ago in a few pages far, far away, så nu kör vi footloose och gör en ny. Jag och Pikster satt nyss på MSN och diskuterade döden efter att jag glott igenom lite H.S Thompson-forum och läst om diverse utflippade sätt folk vill ta självmord på, allt för att bräcka den gode doktorns eget självmord, då. Frågan lyder som följer; hur vill du dö? Själv vill jag hoppa ner från en hög bro med en Desert Eagle och skjuta skallen av mig sekunden innan jag landar så att det blir en riktig röra som stoppar trafiken ett bra tag. Efter mycket om och men skulle jag identifieras, och folk skulle komma ihåg mig. Go, go, Teenage Mutant Ninja Turtles. Men vafan.... Du behöver ju hjälp. Att ens ta upp en såg här topic? Tror du har spelar för mkt datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Men vafan.... Du behöver ju hjälp. Att ens ta upp en såg här topic? Tror du har spelar för mkt datorspel. Jaså minsann? Spelar knappt datorspel alls, men okej... vad exakt behöver jag hjälp för? Kan du ge mig en fullständig kvacksalvar-analys och skicka den till på tisdag? Vad är det för fel med att fråga detta? Döden är en naturlig del av livet, och då är det väl intressant att veta hur folk vill dö. Om du kan specifiera dig lite så kan vi ju diskutera detta mer privat, så kanske jag kan upplysa dig om ett och annat. @ P-C: Meeeh... *begår självmord* Redigerad 31 juli, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag skulle gärna hoppa från en hög höjd precis som crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Varför vill alla dö så brutalt? Jag personligen hade villat blivit kvävd av ett par shychta bröst det ni grappar hade ju varit det ultimata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag vill dö en fridfull död där jag somnar in vid 80-90 års åldern och inte vaknar. Om jag ska begå självmord ska jag korsfästa mig själv med flera c4or fasttejpade på mig samtidigt som jag hängs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle spränga världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 För sitt land. HAHA Den knäppa ung jäveln. men det blir väl att somna in när man är över 70 (onödigt att leva när man nästan inte kan röra sej i den åldärn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Somna in.. inte ta självmörd...att ta självmord är fan i mig ett av det mest egoistiska man kan göra. tänk på familj va förstörda dem måste bli om man tar livet av sig. somnar man in förstår dem iaf att det inte finns nånting att göra, det var bara ens tur! edit: Dö för sitt land skulle jag värkligen inte göra. tänk dig bara 2:a VK. sverge va dubbelansikte Redigerad 31 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Dö i somnen utan smärta Ao! w0rd såva is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Körandes i sin bil i 250km i timmen rakt in i ett träd utan att känna någonting hade vart grejjor! Fast det får vänta några (många) år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Bah, Mr. "Jag-gillar-anime-och-ska-dö-enligt-japansk-tradition". Vafan låt mig dö på mitt sätt Seppuku är fan bästa sätter att dö på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jaså minsann? Spelar knappt datorspel alls, men okej... vad exakt behöver jag hjälp för? Kan du ge mig en fullständig kvacksalvar-analys och skicka den till på tisdag? Vad är det för fel med att fråga detta? Döden är en naturlig del av livet, och då är det väl intressant att veta hur folk vill dö. Om du kan specifiera dig lite så kan vi ju diskutera detta mer privat, så kanske jag kan upplysa dig om ett och annat. @ P-C: Meeeh... *begår självmord* Grejen var väl liksom inte att klaga på att du pratar om döden och hur man dör utan det handlar mer om hur DU ville dö..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vad fan är seppuku? DÖ för sitt land? dö för en markplätt som ändå tillhöra alla andra markplättar på jordytan? äh, alla länder borde gå ihop och inga mer krig. bara rusta upp för en eventuell uomjordisk invasion vill dö när jag är så gamma att jag inte kan köra bil mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vad fan är seppuku? DÖ för sitt land? dö för en markplätt som ändå tillhöra alla andra markplättar på jordytan? äh, alla länder borde gå ihop och inga mer krig. bara rusta upp för en eventuell uomjordisk invasion vill dö när jag är så gamma att jag inte kan köra bil mer Harakiri, "hugga mage". Traditonellt japanskt rituellt självmord där man helt enkelt skär upp magen varefter en annan person vanligtvis hugger av huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Harakiri, "hugga mage". Traditonellt japanskt rituellt självmord där man helt enkelt skär upp magen varefter en annan person vanligtvis hugger av huvudet Låter väldigt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Harakiri, "hugga mage". Traditonellt japanskt rituellt självmord där man helt enkelt skär upp magen varefter en annan person vanligtvis hugger av huvudet Aa just det, det är en sån där trevlig död och så ramlar tarmar o skit ut på golvet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Total utmattning under en sexakt. "Du har det bästa samlaget i ditt liv, tiden känns som det står still och då. Helt plötsligt stannar ditt hjärta, du förtsätter att peneltrera den fina damen på bädden även fast du känner att ditt blod slutat pumpa runt i din kropp. Men en tom pustning lägger du dig över din dam och kollar rakt ner i sängen. Det sista du ser innan ljuset..." Fy fan, det måste ju vara livet. uj uj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Harakiri, "hugga mage". Traditonellt japanskt rituellt självmord där man helt enkelt skär upp magen varefter en annan person vanligtvis hugger av huvudet Är du säker på att man vanligtvis hugger av huvudet. vad jag minns så drar man bara ett samurajsvärd från ena magändan till den andra och sen är det inget mer. (nej jag har inte bara hört seppuku från filmen ronin) perfekta sättet att dö? ingen aning. så som jag kommer att dö är nog det bästa sättet att dö för mig. såg ni hur jag kunde smita ifrån frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Skulle spränga världen. Nee..varför utsätta alla andra för döden? Förstod ironin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts