Jump to content

Den Perfekta Döden

Crice
 Share

Recommended Posts

Yesh, detta har diskuterats förut, men det var a long, long time ago in a few pages far, far away, så nu kör vi footloose och gör en ny.

Jag och Pikster satt nyss på MSN och diskuterade döden efter att jag glott igenom lite H.S Thompson-forum och läst om diverse utflippade sätt folk vill ta självmord på, allt för att bräcka den gode doktorns eget självmord, då.

Frågan lyder som följer; hur vill du dö?

Själv vill jag hoppa ner från en hög bro med en Desert Eagle och skjuta skallen av mig sekunden innan jag landar så att det blir en riktig röra som stoppar trafiken ett bra tag. Efter mycket om och men skulle jag identifieras, och folk skulle komma ihåg mig.

Go, go, Teenage Mutant Ninja Turtles.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På det mest smärtfria sättet, fast helst inte genom att drunkna eller att få ligga år ut och år in i en sjukhussäng och pissa i slangar och så tills jag slutligen dör (att stilla somna in hade blivit bra men inte att ligga i en sjukhussäng i åratal, fast så behöver det ju inte heller bli). Usch. ;)

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor