Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Yesh, detta har diskuterats förut, men det var a long, long time ago in a few pages far, far away, så nu kör vi footloose och gör en ny. Jag och Pikster satt nyss på MSN och diskuterade döden efter att jag glott igenom lite H.S Thompson-forum och läst om diverse utflippade sätt folk vill ta självmord på, allt för att bräcka den gode doktorns eget självmord, då. Frågan lyder som följer; hur vill du dö? Själv vill jag hoppa ner från en hög bro med en Desert Eagle och skjuta skallen av mig sekunden innan jag landar så att det blir en riktig röra som stoppar trafiken ett bra tag. Efter mycket om och men skulle jag identifieras, och folk skulle komma ihåg mig. Go, go, Teenage Mutant Ninja Turtles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Dö i somnen utan smärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bara somna in vid 85-90 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 I hög fart! Hoppa från ett flygplan utan fallskärm, åka av med motorcykel ner för ett stup. Alltid kul med lite utsikt innan man dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Håller med Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hoppa från en helikopter under ett Superbowl-spel med några kilo sprängmedel fasttejpat runt kroppen och spränga mig själv några ögonblick innan jag når marken. Blaze of glory or what? Förresten ska ni inte ta detta så jätteseriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) På det mest smärtfria sättet, fast helst inte genom att drunkna eller att få ligga år ut och år in i en sjukhussäng och pissa i slangar och så tills jag slutligen dör (att stilla somna in hade blivit bra men inte att ligga i en sjukhussäng i åratal, fast så behöver det ju inte heller bli). Usch. Redigerad 31 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Eftersom jag hatar smärta och allt som har att göra med det.. Så tar jag samma som Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Hoppa från en helikopter under ett Superbowl-spel med några kilo sprängmedel fasttejpat runt kroppen och spränga mig själv några ögonblick innan jag når marken. Blaze of glory or what? Själbmords bombare ? Redigerad 31 juli, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Själbmords bombare ? På sätt och vis. Skulle dock hellre kalla det dynamitmartyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Personligen skulle jag nog lugna ner mig med diverse droger innan jag skred till tidigare nämnda verk. Bara som liten anekdot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Dö utan att ha kännt någon smärta, tex i sömnen, efter att ha levt ett förhoppningsvis lyckligt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 För sitt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 För sitt land. Bah... dö i krig är bland det mest meningslösa man kan göra. Vad är man då, förutom en okänd soldat? *X-Files theme* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 För sitt land. Du ska inte dö för ditt land, du ska slåss för det. Låt dom andra nötterna dö för sitt land. Mkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 .genom en överdos av någon go drog.. vill dö lycklig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bli skjuten på scen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du ska inte dö för ditt land, du ska slåss för det. Låt dom andra nötterna dö för sitt land. Mkt bättre. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bli skjuten på scen I'll be there. *Click* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Att lungt dö pga hög ålder i sömnen tillsammans med den man älskar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts