niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vet att d finns ganska många trådar om jusst gym buggen.. men nu tänkte jag att alla som har fixat buggen kanske kan skriva här .. jag e lite desperat nu min CJ e svin fet och behöver bli av me fett men kan inte träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vet att d finns ganska många trådar om jusst gym buggen.. men nu tänkte jag att alla som har fixat buggen kanske kan skriva här .. jag e lite desperat nu min CJ e svin fet och behöver bli av me fett men kan inte träna Jag har skrivit en topic om varför man får den så man vet vad man inte ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag har skrivit en topic om varför man får den så man vet vad man inte ska göra länk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är det bara jag som har en helt annan gym bugg? Jag kan träna men jag får aldrig nå större muskler? CJ blir starkare men det syns inte, lite små jobbigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts