Bozzard Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad ska man göra om man vill få mer Max Hälsa, det kommer ju upp max hälsa ibland typ när man cyklar ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Menar du på San andreas? Man ska hålla igång,rtyp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Cykla, simma och spring så mycket du kan, så går det upp ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Fel forum FFS... *Rappoterad* Redigerad 31 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om man gör 12 ambulansuppdrag så får man max i hälsa. Lika så om man gör 12 brandbilsuppdrag då blir man oövervinlig (mot eld). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Om man gör 12 ambulansuppdrag så får man max i hälsa. Lika så om man gör 12 brandbilsuppdrag då blir man oövervinlig (mot eld). Du snackar om Vice City nu... eller är det så i SA också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Eller är det så i SA också? Japp! Redigerad 20 augusti, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag viste inte om att det var så i VC! Så tack för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 I 3an också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Det ja då vet vi vad jag har missat! Fanns det några fler sådanna saker som jag har missat tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det ja då vet vi vad jag har missat! Fanns det några fler sådanna saker som jag har missat tro? Armor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja det vet jag om man tar polisuppdrag och lika så blir man eld-kung, så man inte kan dö av eld men finns det mer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Cykla, simma och spring så mycket du kan, så går det upp ganska snabbt. Ett tips om att få max stamina (uthållighet/liv) Om ni ska bort en längre stund, vi säger...ska käka middag hos er kära farmor så e det bara att ta sej till havet,rigga kontrollen så han simmar rakt ut...så sen när ni kommit tillbaka så ser man C.J springa fortfarande.antingen har han dött av hunger å kommit tebax te sjukan eller så simma han så långt de gick... för mig tog dt minst 1.5 h för att få fullt....jäkligt effektivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts