Nimdor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tjo, kan någon säga mig var jag kan hitta NRG-500 motorcykeln? har aldrig ens sätt den (har klarat mig igenom main storyline och ligger väl på 50-60%). Sen så undrar jag vad Jetpacken kan heta i handling editorn, tänkte leka lite med farten tack på förhand, Nimdor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tjo, kan någon säga mig var jag kan hitta NRG-500 motorcykeln? har aldrig ens sätt den (har klarat mig igenom main storyline och ligger väl på 50-60%). Sen så undrar jag vad Jetpacken kan heta i handling editorn, tänkte leka lite med farten tack på förhand, Nimdor. Motorcykeln finns på Flyplatsen i san fierro om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlocKx Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vid hamnen i SF står det en.. Vid I/E båten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vid hamnen i SF står det en.. Vid I/E båten Vet det, men det är checkpoint grejjs där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tack så mycket båda två för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har för mig att jetpacken räknas som ett vapen. finns i .../data/weapon.dat också heter den Jetpack. om du vet hur man gör så att den kan flyga höger så säg till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har för mig att jetpacken räknas som ett vapen. finns i .../data/weapon.dat också heter den Jetpack. om du vet hur man gör så att den kan flyga höger så säg till Ah ok! ska kolla lite i filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ah ok! ska kolla lite i filen Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har hittat två grejjer som inte är vapen där, Parachute (Fallskärm) och nån grej som kallas Unarmed, kan tänka mig att Unarmed är jetpacken då. Men jag har inte den blekaste av hur jag ska kunna ändra farten på dem hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 http://img41.exs.cx/img41/6430/carssan0vi.jpg Den finns i san fierro bara att ta den skit i uppdraget man ska göra me den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tack för kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts