xboxhalo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Hejsan, innan ni dömmer mig så har jag faktiskt försökt söka, men utan resultat. Jag undrar ungefär hur många "Gang Territory " man måste ta över innan uppdraget hos Sweet låses upp. Detta är alltså när man klarat alla andra uppdrag. Tacksam för hjälp! Redigerad 31 juli, 2005 av xboxhalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hejsan, innan ni dömmer mig så har jag faktiskt försökt söka, men utan resultat. Jag undrar ungefär hur många "Gang Territory " man måste ta över innan uppdraget hos Sweet låses upp. Detta är alltså när man klarat alla andra uppdrag. Tacksam för hjälp! 35% står det på gtasanandreas.net iaf, det är inte så många, ta bara över tills du får samtal, efter uppdraget så är det ett tips att ta över alla områden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xboxhalo Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 35% står det på gtasanandreas.net iaf, det är inte så många, ta bara över tills du får samtal, efter uppdraget så är det ett tips att ta över alla områden Känns som att jag redan har tagit över mer än 35 procent men får väl fortsätta. Tackar så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du har förmodligen inte tagit över 35% eftersom han inte har ringt, du kan kolla på det i startmenyn @ stats @ gangs. Tror jag det är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts