maxmackan Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hej! Jag har sökt lite men har inte hittat någonting direkt bra tips på hur man ska klara detta uppdrag.. Jag har fått reda på att man ska åka långt ut på sidan för att smoke ska få bättre skottlinje men jag klarar det fortfarande inte! Jag har försökt skitmycket men jag kan bara inte klara det!Jag är tacksam om någon skulle kunna ge lite tips. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Du får nötta det lite helt enkelt...det bästa tipset är att hålla sig på "the wrong side of the tracks" (fick jag till det) håll dig precis vid vagnen där dom står och typ i mitten av det andra spåret så träffar han, gjorde han när jag körde. Redigerad 31 juli, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kör en bit i från tåget då träffar han bättre (brevid) du ser hur mycket han missar när man ligger tätt på tåget, fick själv tipset funkade direkt!! trorde att jag skulle misslyckas när jag närmade bron men då fixa han sista gubben!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Ok.. Får väl ta och prova igen. Kommer med edit om hur det gick. EDIT: F*N!! Jag kan bar inte klara det j*vla uppdraget!!!! EDIT(igen): YES! Nu klarade jag det!! Jag vrålade av glädje! Redigerad 31 juli, 2005 av maxmackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du har det inte lätt!! spela inte nu gör nåt annat en stund sen kommer du klara det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts