Tangelito Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilket program ska man använda för att öppna SFX-Filerna på GTA San Andreas? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hallå, jag har väntat en hel dag på svar, kan nån säga hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hallå, jag har väntat en hel dag på svar, kan nån säga hur man gör??? Men jag ska berätta en historia för dig, Det var en pojke som vill bygga en bil i zmod men han visste inte hur man gjorde, så han gick in på ett forum och skrev vad han ville och efter ett tag så svarar en.. "fan va jag hatar alla unger som inte fattar nått" och sen kom det som ett ljus i mörkret "Sök på google" Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men jag ska berätta en historia för dig, Det var en pojke som vill bygga en bil i zmod men han visste inte hur man gjorde, så han gick in på ett forum och skrev vad han ville och efter ett tag så svarar en.. "fan va jag hatar alla unger som inte fattar nått" och sen kom det som ett ljus i mörkret "Sök på google" Google Vilken bra historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hallå, jag har väntat en hel dag på svar, kan nån säga hur man gör??? Oh shit, en hel dag?. Herregud. Det var verkligen länge. Vill du ha svar så får du faktiskt vänta tills nån som kan svaret svarar åt dig. Kan ju vara så att dom inte vet hur man gör. Du ska inte ta saker för givet. Eller så söker du på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilken bra historia Tackar Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 HAHA okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts