wikstroom89 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har för mig att den här mystiske agenten säger nåt i stil med "...man vaknar upp en dag och presidenten styr landet utan ens lov. Hur vågar han, den j_veln!?" Kanske är det bara jag som inbillar mig. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilken mystiska agent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vilken mystiska agent? *Spoiler* den man träffar vid flygplanskyrkogårn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 *Spoiler* den man träffar vid flygplanskyrkogårn. Torreno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Torreno? Ja, så hette han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad ville du ha ut med det här ? Vad han hette ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Vad ville du ha ut med det här ? Vad han hette ? Jo jag hade för mig att Jim Phelps säger exakt samma sak i Mission Impossible. Rätt skumt. Redigerad 1 augusti, 2005 av wikstroom89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Torreno är ju CIA-agent, nu var det ett tag jag spelade San Andreas, men där lär det ju finnas någon koppling. Om du menar att det var samma replik som i Mission Impossible... jaha, intressant. Då lånade väl Rockstar inspiration därifrån, inte helt främmande för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Min första post i SA-delen. Jag skäms. :"> Har inte läst vidare i tråden men det första som slog mig var att Jim Phelps i M:I säger samma sak. "No Cold War anymore. One day you wake up and president is ruling your country without you permission. How dares he, that basterd?" Lite ripoff från Rockstars sida. EDIT: "your" country skulle det vara. Redigerad 1 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Min första post i SA-delen. Jag skäms.:"> Har inte läst vidare i tråden men det första som slog mig var att Jim Phelps i M:I säger samma sak. "No Cold War anymore. One day you wake up and president is ruling your country without you permission. How dares he, that basterd?" Lite ripoff från Rockstars sida. EDIT: "your" country skulle det vara. Det var det jag misstänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts