Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Har ni det tråkigt, så kan ni ju alltid spela The Apprentice Deluxe! http://herculeaneffort.adventuredevelopers.com/app1.html#top Ett peka-o-klicka spel.. Edit: Och man ska ladda ner originalet först, inte updated verision!! Edit: Om man vill förstå lite bättre om vad som händer, ta subtitels, fast då kommer det inte vara några röster Redigerad 31 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skön grafik. Nästan lite nostalgikänsla på screenshotsen, har inte tid just nu kanske testar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Spelet är ashärligt Det är ett peka o klicka spel som handlar om en kille som är en lärjunge till en gammal trolkarlslärare som lär ut killen att bli en magiker. Men i början av spelet så drömmer han en mardröm om att en stor riddare säger åt honom att hans öde är att bli en riddare/krigare precis som hans far. Det första du ska göra är att hitta tre ingredienser till din lärare så att ni skulle göra nåt(minns inte vad)! Spelet är "hemtrevligt" om man säger så. Musiken väldigt mysig o bra, klurigt ibland osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Verkar coolt. 2:an finns visst också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Asså, det där spelet var vääldigt fint och roligt i början. Men jag fastnade på ett ställe. Hade lånat filten och boken av ormen. Tagit mjölkkannan och stält pallen bredvid kossan. Highway woman vill inte längre prata med mig och jag har tagit alla grejor i huset...Sandwich boken, kaffebryggaren mm. Finns inge o göra Redigerad 3 augusti, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Asså, det där spelet var vääldigt fint och roligt i början. Men jag fastnade på ett ställe. Hade lånat filten och boken av ormen. Tagit mjölkkannan och stält pallen bredvid kossan. Highway woman vill inte längre prata med mig och jag har tagit alla grejor i huset...Sandwich boken, kaffebryggaren mm. Finns inge o göra Jag har fasnat.. Vet nån var man kan hitta tändstickorna? Man behöver dom för att göra ost i kitteln i Pib´s rum. Och hur fan tar man mackan från den där kvinnan(på mackan finns det gurka, och det är en av ingredienserna man behöver)? Och jag tog stolen från stallet in till min bok och la den under hästsittsen(eller vafan det heter) men han når ändå inte up till den!! Edit: Jo jag glömde, det finns ju en Walktrough man kan läsa på hemsidan! Edit2: Thotim, har du tagit scrollet? Redigerad 3 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har fasnat.. Vet nån var man kan hitta tändstickorna? Man behöver dom för att göra ost i kitteln i Pib´s rum. Och hur fan tar man mackan från den där kvinnan(på mackan finns det gurka, och det är en av ingredienserna man behöver)? Och jag tog stolen från stallet in till min bok och la den under hästsittsen(eller vafan det heter) men han når ändå inte up till den!! Edit: Jo jag glömde, det finns ju en Walktrough man kan läsa på hemsidan! Edit2: Thotim, har du tagit scrollet? Yao! Har den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts