kalf Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var finns den? Jag har klarat alla story uppdrag utom end of the line(för det är det sissta va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Det finns en På Andra Ön, när man åker över den bron som ligger längst ner på kartan (tror jag) så ska man ta vänster så åker man förbi en camping där inne finns den. Annars finns det i Los Santos om man har klarat av racet som finns på stadion. Kladdade dit lite på en karta där den finns ungefär så du fattar lättare, men jag tog inte med den som finns vid stadion för jag tänkte att du säkert vet vart den ligger. Redigerad 31 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Monster Trucken står vid 8-Track tillsammans med den racebilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts