GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ibland WMP, ibland Winamp och ibland ITunes. ITunes för det mesta. Men WMP borde kultförklaras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 En grammofon... Nämen WMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote : Windows Media Player 10 Funkar helt utmärkt. Winamp tar så fasligt lång tid att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote : Windows Media Player 10 Funkar helt utmärkt. Winamp tar så fasligt lång tid att ladda. Skaffa en gammal version av WinAmp då. WMP är så stort och skrymmande. Winamp är rent och avskalat. Classic skin for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Winamp tar så fasligt lång tid att ladda. Nej då, det ska det inte göra. Du kanske har en långsam dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 WinAmp för mig laddas på <4 sekunder. Version 5.093 med classic skin. Och min dator är inte direkt nåt monster (p4 @ 2ghz) Hur lång tid tar det för dig Weener? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tog fem sekunder för mig, då har min dator stått på i två dygn ungefär, plus att jag har minnesslukande BitTorrent igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Oj..förlåt då...du behöver inte vara rasistisk mot den amerikanska språket jag kanske råkar vara van vid amerikanska.... Vöte:Winamp. Mer "Svengelska" enligt mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Vote: Annan, iTunes Ibland Windows MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/WinAmp0132.jpg Vote:Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hade Winamp ett tag men det fucka ihop så det fick bli WMP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Använder naturligtvis iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts