Tux Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Winamp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Winamp såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Winamp. Men för helvete "musikspelare" och inte music_spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Windows Media Player använder jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Winamp såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Winamp. Men för helvete "musikspelare" och inte music_spelare. Oj..förlåt då...du behöver inte vara rasistisk mot den amerikanska språket jag kanske råkar vara van vid amerikanska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 [darrig röst] Musikspelare....? hmmm.. Ja en gammal radio från -58 men jag vet inte vilket av alternativen det är, en gammal Winamp är det nog skulle jag antaga [/darrig röst] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Winampa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 [darrig röst] Musikspelare....? hmmm.. Ja en gammal radio från -58 men jag vet inte vilket av alternativen det är, en gammal Winamp är det nog skulle jag antaga [/darrig röst] A de va kul Vote: Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Windows Media Player för att Winamp är så segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 A de va kul Vote: Winamp Nää, det tycer jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Windows media player och VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Windows Media Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Förut använde jag Winamp, men låtarna börjar hacka efter en stund, så för tillfället använder jag Windows Media Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Windows Media Player och Winamp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Använde alltid Winamp förut, men det hängde sig alltid på min dator, så jag kör Windows Media Player nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Är jag den ända som använder itunes?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: andra (säger gärna vilka) WMP Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 WMP och Winamp. Mest Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts