FoxtroT Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Så eh..hur går det? Förresten..skulle ni nånsin ta med mig i Gtasajten i 3D? Jag känner igen dig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Nu hänger jag inte med, detta ska vara med i sa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Inte för att jag tror att dte blir något men det var det som va tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Hur går det för er med GTA 3d nu då???? va ju ett tag sen ni börja... Ni måste ju va färdiga eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 VAd är det ni ska göra? Är jag känd ? hehe kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Om ni behöver någon som bygger hus till projektet [i SketchUp] så kan jag hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Okej, Jag ska vara med och ha en stoooor lyxvilla, Massvis med vakter och fina bilar...Det passar väl till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Men det är ju en mod till gta. Här är en bild på mitt fängelse när copstar har texturerat det. Var kan man få tag i de där texturerna??(gärna länk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Måste man ha sa till dator för att de ska gå att modda?? Annars kan ja säkert lära mig och modda och hjälpa till lite på nått hörn om bara nån lägger hit en länk till varje pryl man behöver ska ja testa om de går utan att ha sa till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Måste man ha sa till dator för att de ska gå att modda?? Annars kan ja säkert lära mig och modda och hjälpa till lite på nått hörn om bara nån lägger hit en länk till varje pryl man behöver ska ja testa om de går utan att ha sa till dator. Det underlättar om du har SA till datorn, för då kan du kolla hur modden blir själv.. Men visst går det, men det är nog väldigt svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Kan ju alltid testa ska skaffa till dator för eller senare. Nån kan ju testa dom och använda dom ja behöver bara länkar till alla saker ja behöver för hur man gör står ju lite här och där. förresten hur lång tid tar det att ladda ner programen utan bredband?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Vad jag menade va att alla vet typ vem Grim är... Det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Pfft, vem vill ha ett hus? Jag har ju en båt uppkallad efter mig! Redigerad 4 oktober, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Står det still eller? :'( Så romantiskt project. Detta får bara inte dumpas. BTW det där huset med hängbron borde inte vara på den där ön det borde få en egen platts någon annan stans. Och där på den tomma plattsen borde det finnas ett bord med stolar. Stolarna ska man kunna sätta sig på som i en bil när mna klickar på enter (?) Nej btw det blir fult med animeringarna, det att han håller i ratten t .ex Hmm Ingen som känner igen mig? Fan har ni glömt funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Pfft, vem vill ha ett hus? Jag har ju en båt uppkallad efter mig! Eller så är du uppkallad efter den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hmm.. Ok nu fattar jag INGET.. Vägar mellan ? Visserligen fick jag reda på denna sidan i Helgen xP.. När jag såg 'Dagens/Veckans Mod'.. Så klicka jag där och kom till GTAmods.com. Skulle vara coolt om GTAsajten hade typ en egen Sa Värld ute på Internet som man kunde gå runt i Och Sncka med andra Medlemmar Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Hmm.. Ok nu fattar jag INGET.. Vägar mellan ? Visserligen fick jag reda på denna sidan i Helgen xP.. När jag såg 'Dagens/Veckans Mod'.. Så klicka jag där och kom till GTAmods.com. Skulle vara coolt om GTAsajten hade typ en egen Sa Värld ute på Internet som man kunde gå runt i Och Sncka med andra Medlemmar Här Lycka till att fixa det? Um. Borde inte Lance Vance Dance få ett hus? Med en massa Dagens lol posters på väggarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts