GiZmo Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) 大きい脂肪質牛である! It is the large fat quality cow? OT: Jäklar va fint hus! Redigerad 12 augusti, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hur går det med den här modden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Är det nån som har en idée om vart huset kan stå? Ute i vattnet ska det stå men jag vet inte vart. btw: Tack GIZmo Redigerad 12 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Nån sa att man skulle va först till kvarn så... Jag skulle gärna ha ett hus med pool och massa Blink 182 affischer på väggarna. Äditt: Är jag känd? Redigerad 20 augusti, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nån sa att man skulle va först till kvarn så... Jag skulle gärna ha ett hus med pool och massa Blink 182 affischer på väggarna. Äditt: Är jag känd? Nej du är inte känd. OT:vilka har platser och hur ska ni dela ut dem andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Nån sa att man skulle va först till kvarn så... Jag skulle gärna ha ett hus med pool och massa Blink 182 affischer på väggarna. Äditt: Är jag känd? Vad tror du själv? du har skrivit 90 post på ett år!? Jag tror inte du är såå känd. qouad_GTA, jag tycker du ska ha ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Har en liten önskning, jag är inte så känd här kanske men jag undrar om nån orkar göra en fin graffiti målning där det står emgee? Och lägga det på nån av byggnaderna? Edit: Och så tycker jag att Grim(back, borde få en egen Ammo-Nation, där har kan lägga upp alla sina vapen-skins! ;D Redigerad 20 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Har en liten önskning, jag är inte så känd här kanske men jag undrar om nån orkar göra en fin graffiti målning där det står emgee? Och lägga det på nån av byggnaderna? Edit: Och så tycker jag att Grim(back, borde få en egen Ammo-Nation, där har kan lägga upp alla sina vapen-skins! ;D Haha ohyeah det låterfinfint jag har så jävla mycket ide'er till sa men så lite ork och tid men hadde velat göra en ny ammunation med 3d vapen på väggarna mina altså och skinna om killen i kassan till mig för vi har samma form... förutom hans mustach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilka är det som jobbar med modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vilka är det som jobbar med modden? Typ, inga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Kan inte jag få ett hus ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) http://img354.imageshack.us/img354/765/hus0fn.th.jpg Nää orkar inte mer men den får va kvar som minne ^^ Redigerad 21 augusti, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Vackert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Men asså vad ska detta i slutändan leda till, ska det byggas upp en stad enare eller. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ni kan ju bygga ett hotell med rum för de lite mindre kända med ändå kända här på forumet , iofs skulle det nog vara jobbigt att bygga rum till alla (visserligen behöver man inte behöva kunna gå in i de rummen), så då kan man väl göra ett nyckelställe inne på hotellet där det står typ Nyckeln "5" och en klisterlapp med forumitens namn på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta::::Sa Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Är jag känd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Känner igewn namnet men inte mer. Ett tips för er som är nya: Om man vill bli igenkänd bör man ha bild som avatar och signatur så man känner igen er lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag e fan kändast i exakt hela världen, jag ska lätt va med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Så eh..hur går det? Förresten..skulle ni nånsin ta med mig i Gtasajten i 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ni måste ju ha med mig.. annars gör jag ett eget hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts