okka Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag skulle gärna vela ha ett blommigt glashus... ..eller vad sägs om en enorm penthouse full av amerikansk popkonst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vem har sagt att det måste handla om GTA? För det första så ligger modding forumet i Grand Theft Auto sektionen, därmed handlar det om GTA spelen. Dessutom så "moddar" dem ingenting här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det ska bli en mod till sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 För det första så ligger modding forumet i Grand Theft Auto sektionen, därmed handlar det om GTA spelen. Dessutom så "moddar" dem ingenting här. Nej, du har rätt. Misstag av mig från första början. Var nog inte riktigt vaken. Har du något bättre förslag på forum dit tråden kan flyttas?. För i mitt huvud står det mesta still nu. (Första semester dagen) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jag ville bara säga att fengelset e 99,9% klart ska bara texturera Hemulen och Potzorks namn.. det var dom som skule sitta i fengelset va ?? Skulle någon kunna skriva deras namn på olika skyltar på nån bild som var deras kännetecken, eller va man ska säga (storlek ungefär 600x130) Redigerad 8 augusti, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 .jo men.. men lite tydligare text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 .jo men.. men lite tydligare text De sysslar ju med graffiti så jag tyckte den passade men ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den Blir Perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Den Blir Perfekt Något mer jag kan göra? @Jesper:Varför tog du bort fängelse filmen? Redigerad 9 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Det var snällt. Så Vart faktiskt ganska nöjd, men texturerna kommer inte finnas kvar när man spelar med det, Och jag har ett problem: Jag har läst i nån tråd att alla som är blåa syns inte i spelet, läste det för 1dag sen och då var det försent, jag har texturerat över alla blåa ställen, så kan man typ selekta hela huset och sen högerklicka osv.? Och det är meningen att den ska vara en Ö ute i havet, allså enbart båt som gäller. btw:det är mitt första hus så inga onödiga kommentarer bilder: Redigerad 11 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sry för dubbelpost. more pictures! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tackar så mycket. Väldigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sry för dubbelpost. more pictures! Jag tycker det ser jävla grymt ut. Nice work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jag tackar så mycket. Väldigt fint. Tack Men första ön (inte den med huset på) är inte färdig, vet inte vad jag ska ha mera där, det är sååå tomt. btw: Tack cortez Redigerad 11 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 En helikopter/hydra platta! ... Orka åka båååt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 En helikopter/hydra platta! ... Orka åka båååt Bra idée men det kommer inte finnas nån hydra/helikopter vet inte hur man gör så. men det är klart att det ska finnas en helikoter platta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Helikompter plattan är gjord. btw: god natt blid: Redigerad 12 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 För det första så ligger modding forumet i Grand Theft Auto sektionen, därmed handlar det om GTA spelen. Dessutom så "moddar" dem ingenting här. Det handlar om gta för att det kommer bli till gta. Och vad jag vet så ska man skriva om modellering osv i detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Förlåt att jag är efter MEN JAG FÖRSTÅR INTE VAD DETTA ÄR!!! :'( :'( :'( (Kan någon förklara bra? ) Redigerad 12 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts