eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Känner absolut inte igen snowstorm gta, men däremot simpa och glocalnet, kan ju passa på att fråga om folk känner igen mig?(skriv inte bara svar som inlägg isåfall men lägg gärna till det) Wwie Jag är igenkänd , de trodde jag faktiskt inte, Qouad, dig känner jag igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hur väl man känner igen varandra kan ni diskutera i tråden jag nyss skapade istället för att förstöra denna tråd mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Fan va hett, typ alcatraz. Det vore en ball idé.. Kan någon modda typ Pottzork och hemulen i männsikor, och stoppa in dem i varsin cell?hehe bra idé men tyvär kan jag inte modelera personer någon annan här kanske? är det någon förutom jag som håller på med nått? jag behöver hjälp med texturering av mina hus någon som kan göra det? ÄR jag en sån som kommer få ett "de speciella" hus? Jag tycker du ska ha ett som har något med maffia att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 hehe bra idé men tyvär kan jag inte modelera personer någon annan här kanske? är det någon förutom jag som håller på med nått? jag behöver hjälp med texturering av mina hus någon som kan göra det? Jag tycker du ska ha ett som har något med maffia att göra. .jaha, jag hra inte börjat på nått hus än så jag kan väll testa att texturera huset har du msn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Joo jag känner igen dig åxå. Vart går gränsen för vilka som får sitt egna lilla kryp in Vill gärna ha ett och jag tror dem flesta här vet vem jag e. Vet vem du är, och tycker att du borde ha ett hus. Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 jaha, jag hra inte börjat på nått hus än så jag kan väll testa att texturera huset har du msn ? Japp det har jag. Jeppe_lundin@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Man känner väl igen mig? Iaf i Allmänt-delarna, hänger aldrig i GTA-delarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ser ju bra ut jesper.. Har du msn så kan jag berätta hur vi ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hedersmedlemmarna borde också få ett ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ser ju bra ut jesper.. Har du msn så kan jag berätta hur vi ska göra Kolla 2 steg över dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 LoneWolF wants ett brödrosthouse . Gör! Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Den här topicen kommer troligtvis bli en "Kan-jag-få-ett-topic" Hade jag rätt eller hade jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hade jag rätt eller hade jag rätt? Du hade Öhh... Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tänkte sätta mig just nu och börja på ön där hus och sånt ska vara.. sen så är det fritt fram att beställa hus och sånt. Några önske mål som ska vara med på ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tänkte sätta mig just nu och börja på ön där hus och sånt ska vara.. sen så är det fritt fram att beställa hus och sånt. Några önske mål som ska vara med på ön? Nån datorbutik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Hade jag rätt eller hade jag rätt? Ja, vill du ha nobel priset eller?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Ja, vill du ha nobel priset eller?. Hmm.. nej.. Redigerad 3 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har ett önske mål som kan vara med på ön Parkerings hus (som det står AdamZZ på ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag har ett önske mål som kan vara med på ön Parkerings hus (som det står AdamZZ på ) Isåfall ska jag åxå ha ett hehe Kan ni ej skriva vilka som ska få, så om man inte är med (vilket jag säkert inte är) kan börja slicka röv sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har ett önske mål som kan vara med på ön Parkerings hus (som det står AdamZZ på Detta kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts