Jesper Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Det finns inga dörrar de är inmurade Men är det någon som skulle vilja texturera fängelset slänger upp 3ds filen om någon vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Finns där möjlighet att trycka in ett "xstreem" hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Här kan ni ladda ner en liten rund tur i fängelset. typ 3mb här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Här kan ni ladda ner en liten rund tur i fängelset. typ 3mb här! För er som inte vet hur rapidshare fungerar: När ni får upp sidan, går ni ner på sidan, där finns två alternativ. Klicka på FREE. När nästa sida kommer upp, går du längst ner och väntar på att sek slutar ticka. Sen är det bara att ladda ner när filen kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det står att för många laddar ner nu :S Är det många som laddar ner den filen 03:07 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fortfarande för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det funkar nog nu. Ni som sett den vad tyckte ni? nått som ska ändras? Och de som vill ha hus kan ju skriva vliken typ av hus så kan jag försöka göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Ska jag få ett hus? Mig känner ju alla igen... hehe. Jag skulle gärna ha en flygbas av nåt slag med en massa flygplan. Om det här görs till SA alltså. Redigerad 2 augusti, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Bra då är du alltså med då? Yess adda mig på "ruitho@hotmail.com" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jesper: Bra jobbat med allt, fortsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Danke är det någon mer som håller på med nått. och är det någon som kan mappa här då? så vi kan få det tiöö en ö.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Danke är det någon mer som håller på med nått. och är det någon som kan mappa här då? så vi kan få det tiöö en ö.- Fan va hett, typ alcatraz. Det vore en ball idé.. Kan någon modda typ Pottzork och hemulen i männsikor, och stoppa in dem i varsin cell? Finns lite för mycket bilder på Pottzork så det är bara att leta och på hemulen finns det typ 3st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det funkar nog nu. Ni som sett den vad tyckte ni? nått som ska ändras? Och de som vill ha hus kan ju skriva vliken typ av hus så kan jag försöka göra. En äldre amerikansk skrotad muskelbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Ska jag få ett hus? Mig känner ju alla igen... hehe. Jag skulle gärna ha en flygbas av nåt slag med en massa flygplan. Om det här görs till SA alltså. I dont know you Dom flesta vet väll vem jag är, men jag kanske är för ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Är det någon som någonsin skulle känna igen mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 ÄR jag en sån som kommer få ett "de speciella" hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Låter som en trevlig idè Lycka till. Kan ingenting om modding tyvärr.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Känner absolut inte igen snowstorm gta, men däremot simpa och glocalnet, kan ju passa på att fråga om folk känner igen mig?(skriv inte bara svar som inlägg isåfall men lägg gärna till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nån som känner till mig?? Quad jag känner till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Joo jag känner igen dig åxå. Vart går gränsen för vilka som får sitt egna lilla kryp in Vill gärna ha ett och jag tror dem flesta här vet vem jag e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts