StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gimme your house and your trashcan... ..And your dog to. it's cute.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Om franzy ska ha en byggnad får ni bygga en stor dörr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Några medlemmar som jag tycker borde få hus/byggnader(ingen rövslickning jag säger bara som jag tycker): okka Topp3 Mikolan xPisc P-C skribb Crice Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ska jag ha en byggnad så nöjer jag mig med en garderob. Helst en med mitt namn fint sprayat av några vandalder på dörren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) .jag skulle kunna tänka mig att va med o modelera, om jag får.. men ska vi 'binda' ihop husen med vägar och sånt eller ska vi bara göra lösa hus och ska det vara inredning i husen ? edit: spelar det någon roll vilket program man använder? Ja du får vara med Ja jag hade tänkt att vi gör en lite ö ute i vattnet med husen, om det ska vara inredning i husen så får dom bestäma det själva, ne det spelar ingen rol vilket program du använder.. Vad är din msn ? Crice: Okej Redigerad 1 augusti, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Alla mods ska väl ha ett? Och Cortez och Arman! Gör ett fängelse till pottzork och hemulen.. Sätt ditt broDD också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gör ett fängelse till pottzork och hemulen.. Haha, Håller med till 100%!. Jag kan vara med och göra Texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kan jag få ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Crice din önskan har gått i uppfyllelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Glöm inte MetoC7. Hans gammla inlägg är klassiker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Gör ett fängelse till pottzork och hemulen.. Sätt ditt broDD också Haha Cortez måste ju ha ett Tupac rum och Arman ett rum som det står I WAS RIGHT!(ang San Andreas) överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 KAN JAG FÅ ETT PLZ PLZ PLZ PLZ!!!! (inse ironin) Men ärligt, Arman ska ha ett där det står Nr. 10 över allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vad ska jag få då? Ett snyggt hus! med pool btw: nice idée Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Här kommer ett fängelse till pottzork å hemulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ett snyggt hus! med pool btw: nice idée Det var snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag kan göra typ texturer och sånt, asså där det ska stå typ "Frenzy" eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag kan nog modellera lite hus, använder sketchup. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Precis som jag. ska vi inte ta å organisera det här lite vilka som ska ha ett hus å vem som ska göra vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag är inte med förresten, jag äter istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Här kommer ett fängelse till pottzork å hemulen Du borde sen skriva på celldörrarna deras namn hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts