LunCh Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jag satt och läste på GTAforums och fick se det här projektet Så jag tänkte vi kunde göra samma sak här. Fast här får man kanske "beställa" en byggnad.. och så gör vi byggnader för dom som sticker ut mest här på forumet. Och kanske en Hall Of Fame (hur nu man säger) för gammla medlemar som har lämnat av någon anledning (Misterwhoopee, Blaque osv) så och om ni kan modellera och har lite tid över så var gärna med Behöver inte vara något jätte stort projekt med nya bilar och sånt där tjafs bara något lite roligt för GTAsajten Säg vad ni tycker och kom gärna med förslag och syn punkter Redigerad 31 juli, 2005 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Låter skitbra! gillar idén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hahah skulle fan vara as grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Låter kul! Men jag kan inte modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Låter Grymt! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dehex Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag kan delta i 3D jobbet.. Ska faktist börja redan nu o se va ni tycker... Visar lite bilder ikväll då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bra då är du alltså med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Har ni bestämt vilka ni ska göra hus till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej det sitter jag och funderar på just nu.. Men moderator gänget ska väl få sig en varsin byggnad och Hultenius okså.. Sen så får väl alla andra medlemar säga vad dom vill ha så får vi väl plocka ur några och en del PMar jag och frågar om dom vill (dom lite specila ) dehex: har du msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag har ju en självklar plats till ett hus Hade gärna varit med om jag kunnat modda ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tycker inte att du har en självklar plats...det ska ju va dem som alla känner till. Typ Grim(back ska väl ha ett vapen fyllt hus?, och hemulen borde väl få sitt namn på alla tåg?..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ja, om 3 år kan han ju få det.. Jag tycker Frenzy ska ha sig en byggnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ska jag va ärlig så kan jag ej minnas han från ngt och vad jag vet så ska det väl va sånna som sticker ut lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad ska jag få då? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Frenzy bör ha ett spam-hus typ... Men jag tycker inte Grim borde ha ett... Han har fan knappt varit medlem och det enda han gör är att skapa vapen och klaga på allt annat... Hultan ska ha ett palats eller ett tempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 det ska ju va dem som alla känner till. Är jag en av de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Den här topicen kommer troligtvis bli en "Kan-jag-få-ett-topic" BTW, cool ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Frenzy bör ha ett spam-hus typ... Men jag tycker inte Grim borde ha ett... Han har fan knappt varit medlem och det enda han gör är att skapa vapen och klaga på allt annat... Hultan ska ha ett palats eller ett tempel Vad jag menade va att alla vet typ vem Grim är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) .jag skulle kunna tänka mig att va med o modelera, om jag får.. men ska vi 'binda' ihop husen med vägar och sånt eller ska vi bara göra lösa hus och ska det vara inredning i husen ? edit: spelar det någon roll vilket program man använder? Redigerad 1 augusti, 2005 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts