Ynglingen Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skrev detta i en annan topic: På gtasanandreas.net står det att uppdraget mad dog gör att det blir något med sparfilen som jag inte förrstår?! Någon som kan förklara eller det händer inget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skrev detta i en annan topic: På gtasanandreas.net står det att uppdraget mad dog gör att det blir något med sparfilen som jag inte förrstår?! Någon som kan förklara eller det händer inget ? Bara om man skrivit i kåden "Riot people" och så då hoppar han innan man kommer fram med bilen om det är det du undrar Det leder till Corruption av savefilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och varför skulle man få för sig att skriva det? Vad innebär en korrupt savefil?! ( Säkert jag som är korkad men förklara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts