Suicune Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Hoppa in i en taxi (ha den bilen du vill ha som taxi mission i närheten) sitt i taxin,,, och tryck men håll inne R3 knappen, hoppa ut och in i bilen du vill ha, när du är inne i bilen så släpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Coolt! R3 på pc är den man gör uppdragen med tror jag... Ska testa. Måste få ut min andra tand denna vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 (redigerad) Coolt! Det funkade! *Edit* Undra om det går med polis, brandbil och ambulans. Redigerad 10 januari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Coolt! Det funkade! *Edit* Undra om det går med polis, brandbil och ambulans. Tror inte brandbil och ambulans funkar så bra... Svårt att släcka eldar utan vattenslang. Och vart ska dom skadade sitta? fast dom klarar sig nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Ah, vaddå det är bara att sno en Coach så får hur många som hellst plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Haha! Men då går det lite segt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Haha! Men då går det lite segt... Fast, det går väl inte att få in mer än en person i Coach??? ( ) I en Bus kan man sitta två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Fast, det går väl inte att få in mer än en person i Coach??? ( ) I en Bus kan man sitta två... 2 personer minst i alla fordon. Flygplan och båt också, i gta3. En bugg av r*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Glad att ni gillar det .... hur gillar ni mina andra tips? "hur man skjuter ner ett flygand dodo" "The car location" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Glad att ni gillar det .... hur gillar ni mina andra tips? "hur man skjuter ner ett flygand dodo" "The car location" The car location? Vad är det för tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Glad att ni gillar det .... hur gillar ni mina andra tips? "hur man skjuter ner ett flygand dodo" "The car location" Hur skjuter man ner dodon? Jag har gjort det en gång... i ett uppdrag! Vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 äsch,,, tipset "the car location" hete det på den förra forumet jag var i på engelska... nu heter det "här söker du bilarna du behöver" nåt sånt och GTAJäGaReN! jag skrev ner hur man skjuter ner dodot lite längre ner på första sidan i detta for um Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Det funkar inte med polisbil i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Att köra firefight med nåt annat än en Firefighter går nog heller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 apropå bussar i gta3 lite lustigt att han går bak i bussen och inte fram när man ska köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 apropå bussar i gta3 lite lustigt att han går bak i bussen och inte fram när man ska köra Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 men om det hade gått med att kasta in fler gubbar i "paramedic" som ska till sjukhuset så klarar man det inte ändå,,, (Syftar på en coach) så skulle coachen ändå varit för slö i början, att hämta en hade tagit för lång tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 men om det hade gått med att kasta in fler gubbar i "paramedic" som ska till sjukhuset så klarar man det inte ändå,,, (Syftar på en coach) så skulle coachen ändå varit för slö i början, att hämta en hade tagit för lång tid Ja men man kan väl trimma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Ja men man kan väl trimma Jaja,,, det så klart... (för folk som är här från Vice city forumet(jag också) ) så ska ni veta att man kan inte köra taxi missions i en annan bil än taxi/cabbie i Vice city,,, det går bara i Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts