darkjak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Vote: Terroristerna. Och kom inte med sånna här korkade "men vem bestämmer vem som är terrorist"-svar! På andra plats hade Darin kommit. Visst hade det kommit nån annan i Idol, men förhoppningsvis inte en F-J-O-L-L-A, som han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ärligt talat så har jag inte brytt mig så mycket om Darin, å det ska jag inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Alla som gör såna här onödiga pollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Alla som gör såna här onödiga pollar. Me votes for that if its free (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 1. Det e inte jag som har gjort pollen. 2. Det e min lille bror som har använt användarkontot när jag var borta. 3. Min flickvän hatar Darin. 4. Jag skulle rösta terrorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Geaorge W Bush? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Terroristerna hatar terrorister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Önskar att ingen vore ofödd. Vill dock att vissa människor skulle låtit en del saker dom gjort ogjorda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Önskar att ingen vore ofödd. Vill dock att vissa människor skulle låtit en del saker dom gjort ogjorda. Indeed. -Null Vote- Redigerad 2 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Och kom inte med sånna här korkade "men vem bestämmer vem som är terrorist"-svar! Bara för att du inte har argument nog att diskutera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts