Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jo visst kan han sjunga, men han gör alla tjejer k*ta på honom Det är det jag e mest störd på. Avundsjuk eller? Till alla andra:Det är ju verkligen bättre att det finns terrorister här i världen än att Darin finns! Whata' fuck is your problem?!?! Redigerad 31 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Usama Bin Ladin + medarbetare Al-Qaida Hitler + medarbetare mfl... skulle bli allt för jobbigt att rabbla upp alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad har 200 Ben och ingen könsbehåring? 2 Första raderna på en Darin Konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Null Vote. Jesus fanns inte, varken som person eller Guds son, och jag skulle gärna vilja ha ett "annat"-alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Null Vote. Jesus fanns inte, varken som person eller Guds son, och jag skulle gärna vilja ha ett "annat"-alternativ. Då kanske han hette mohammed för dig. Jag ville inte att ni ska rösta på allt i världen därför har jag inget ''annat''. Jag ville att ni ska rösta på dom där. Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ähh religon är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Då kanske han hette mohammed för dig. Jag ville inte att ni ska rösta på allt i världen därför har jag inget ''annat''. Jag ville att ni ska rösta på dom där. Så nu ska du kontrollera våra åsikter också? Det finns viktigare Saker/Personer att få bort än Darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Då kanske han hette mohammed för dig. Nej. Han fanns inte, det finns inga bevis för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Terroristerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Okändsoldat: Du tog alltså inte med "Annat" för att vi inte skulle få komma med våra egna åsikter? Ang Darin, hade inte han funnits hade Idol hittat en annan som du skulle sitta å hata. Null Vote, min åsikt tycks inte vilja höras av Okändsoldat. Bara jag som får en svag känsla av att det är en diktator bland oss?. Redigerad 31 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Din mamma. Just det, precis exakt din egna mamma. (vad många som inte hade funnits då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Men låt Darin vara ifred? Han kanske hade en dröm att bli sångare eller nått sånt. Inte för att jag gillar honom, men man borde få förverkliga sin dröm. Om det är något som inte förstör för andra eller sånna saker. Vote: Terroristerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Denna tråden påminer lite om "Vem önskar du inte fanns" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Denna tråden påminer lite om "Vem önskar du inte fanns" Skaparen hade massor av fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Men låt Darin vara ifred? Han kanske hade en dröm att bli sångare eller nått sånt. Inte för att jag gillar honom, men man borde få förverkliga sin dröm. Om det är något som inte förstör för andra eller sånna saker. Ja,ni alla är bara så jävla avundsjuka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Jag vill iallafall inte ha tandställning, bånge på scen, rakade ögonbryn och en hemsida som har en jävla massa felstavningar Redigerad 1 augusti, 2005 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag vill iallafall inte ha tandställning, bånge på scen, rakade ögonbryn och en hemsida som har en jävla massa felstavningar Bra,någon som inte är avundsjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Jag vill iallafall inte ha tandställning, bånge på scen, rakade ögonbryn och en hemsida som har en jävla massa felstavningar Näe, men pengar och tjejer runt dig vill du väl ha? En "bra" sångröst, Enligt många? Tänk innan du talar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Ja,ni alla är bara så jävla avundsjuka! Wörd! Så sorgligt och se hur alla önskar att Darin inte fanns och hur dom vill spöa upp honom bara för att han lyckats och inte dom. Visa att ni kan bättre istället, jävla loosers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Wörd! Så sorgligt och se hur alla önskar att Darin inte fanns och hur dom vill spöa upp honom bara för att han lyckats och inte dom. Visa att ni kan bättre istället, jävla loosers. Ha ha, där tog du dom håller med dig. men om inte dessa terrorister skulle föds så skulle det vara andra terrorister. önskar att ingen terrorist i hela historien skulle föds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts