leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Darin Men jag slipper gärna Crazy Frog, fyfan vilken pest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Mig själv, och det menar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jag skulle också kunna röstat terroristerna men, ni vet inte hur det skänns Darin hit, Darin dit etc Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Han som skapade crazy frog Dö :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Nullvote.. Hitler önskar jag att han inte blivit född.. edit: Varför i helvete tog du med "Abraham Lincoln (avskaffade slaveri)"? Var det något dåligt eller? Redigerad 31 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag skulle också kunna röstat terroristerna men, ni vet inte hur det skänns Darin hit, Darin dit etc(:!!! Du har rätt - vi vet inte hur det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Terroristerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote: Jesus Ingen religion = mindre oroligheter i form av självmordsbombare och dylikheter. Alla religioner är ju mer eller mindre kopplade till varandra fast med annan story. Jo, religion hade ju verkligen inte funnits om inte Jesus (om han ens funnits, isåfall har han då i alla fall inte varit "Guds" son) fötts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Nullvote.. Hitler önskar jag att han inte blivit född.. edit: Varför i helvete tog du med "Abraham Lincoln (avskaffade slaveri)"? Var det något dåligt eller? Det var inte dåligt, men det blev ett stort inbördes krig efteråt. så blev dom delad i nord och sydstater. Jag tänkte ta med Hitler men jag tänkte att kanske tråden blir låst Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Terroristerna, självklart val. Skum poll, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Terroristerna så klart. om dem alldrig blivit födda så hade världen sätt mycket bättre ut. Hellre att ha en artist som Darin än att ha massa terrorister i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vote : Terroristerna. Det verkar fan vara mer inne att hata Darin än att gilla honom. Störande när alla går runt och hatar honom. Han kan ju sjunga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Bush är en terrorist för om man slår upp i en ordbok "terrorist" så står det att man krigar i politiskt syfte så Bush är en terrorist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag själv antar jag... tänk va skönt att slippa allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Terroristerna låter nog som det bästa alltenativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okändsoldat: Börja snacka om någon annan känd tjej så att hon får smaka på sin egen medicin =D. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Vote : Terroristerna. Det verkar fan vara mer inne att hata Darin än att gilla honom. Störande när alla går runt och hatar honom. Han kan ju sjunga? Jo visst kan han sjunga, men han gör alla tjejer k*ta på honom Det är det jag e mest störd på. Jaeger, Bra idé har inte tänkt på det. Redigerad 31 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ehm... "Terroristerna"? Så kan man väl inte skriva? Vilka terrorister? Finns nog rätt många. Typ Bush... Dessutom, om Bush inte blivit född så hade det funnits en massa andra idioter som hade kunnat vara president istället. Hade inte Darin blivit född så hade det funnits en massa andra tonårsidoler... Och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Adolf Hitler. Hade tänkt säga samma..Adolf Hitler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Terroristerna damnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts