okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag röstar Darin. Fan! Stavade fel. Redigerad 30 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Sämsta pollen i år, vad sägs om ett "Annan" alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote Bush. Varför önskar du att Darin inte var född? *host*avundsjuka looser *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Sämsta pollen i år, vad sägs om ett "Annan" alternativ? Det skulle nästan alla rösta det då. Och varför jag önskar det där om darin e för att min tjej hela tiden: Blablabla, om darin Redigerad 30 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Terroristerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det första man kunde välja... Men orka förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Och varför jag önskar det där om darin e för att min tjej hela tiden: Blablabla, om darin Du räcker inte till, ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Terroristerna! Såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Och varför jag önskar det där om darin e för att min tjej hela tiden: Blablabla, om darin Precis, Darin är mer populär än vad du är, därför är du avundsjuk och önskar att han aldrig vore född, moget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: Jesus Ingen religion = mindre oroligheter i form av självmordsbombare och dylikheter. Alla religioner är ju mer eller mindre kopplade till varandra fast med annan story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Terroristerna såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Adolf Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Terroristerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Varför i hela helvetes jäkla skit tog du med Lincoln? Och vem tusan är Guarge Bush? null vote. gillar inte såna här hat-trådar. Dom skapas antingen av avundsjuka (det är därför du röstade Darin) eller av hat utan anledning. som sagt: du är liten avundsjuk looser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Abraham Lincoln avskaffade inget slaveri. Det var typ nordstaterna som gjorde det... på sätt och vis Dom svarta fick slita hårt som fan i alla dessa fabrikar för en minilön så slaveriet var väl inte helt avskaffat om man säger det så...! Redigerad 31 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fel, den 1 januari 1863 avskaffade Lincoln slaveriet officiellt även om kriget kom att fortgå i ytterligare två år. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Men har var ju nordstaternas ledare! 4 sydstater bröt sig som sagt loss från förenta staterna (om dom inte var fel) För att bevara salveriet. De där sydstaterna ville ju ha kvar dom svarta på bomullsfälten medan Lincoln vela ha dom i fabrikerna för en minimal skitlön. Redigerad 31 juli, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ganska onödig poll... Men jag drog till med Darin för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts