skytten Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har sökt runt ett tag nu men inte riktigt fått svar på min fråga som är: Kan man byta räls när man kör något tåg. Har själv provat lite men jag kanske inte har provat allt. Går det och isf hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej eller iallafal funkar det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sphinxdaking Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur kör man ett tåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur kör man ett tåg? Man går in i det som vanligt dvs standard "enter". Men man måste ju hitta ett tåg först och främst vilket är det svåraste. SPOILER: Kör man två varv runt banan och passerar alla stationerna korrekt så klarar man tåguppdragen. Detta resulterar i att man får 50 000$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts