niXy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hur gör man för att installera cam hack 1.1?? har läst read me'n men jag kanske e dålig på att läsa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Om du fick den i en Zip fil, så är det väl bara att extrahera den till den mappen där du vill ha den, och sedan klicka på Install? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Ska d fungera sen?? =/ behöver dom inte ligga i nån mapp eller så ellergöra nått specielt?? =/ d fungerar inte för mig :'( Redigerad 31 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vart hittar jag det så jag kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) LÄNK jo c ke lite längre ner har skrivit en länk Redigerad 31 juli, 2005 av niXy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kan ingen säga hur man ska göra eller va jag gör för fel?? :'( =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Mr.Magic: Man installerar inte Camera Hack man lägger bara in saCamhack.exe vart som helst sen öppnar man det och går in i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag har ju gjort d men varför funkar d inte?! :'( jag ser ju inte ens hastighetsmätaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dlanor Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag har ju gjort d men varför funkar d inte?! :'( jag ser ju inte ens hastighetsmätaren Jag får det inte heller o funka, har testat typ allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hjälp mig att fixa cam hack 1.1 plz!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tryck på * Smart ass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts