JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Breaking the bank at Caligulas, Reuniting the families och Black Project. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Breaking the bank at caligulas och a home in the hills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Hej. Jag har spelat San Andreas ett tag nu. Men kört fast på Zeros första uppdrag med planen på taket. Kan något hjälpa mig hur jag ska göra. Börjar tröttna på skiten. Det är ju 40 sekunder kvar när alla mastar är borta. HJälp snälla. Spela vidare? Du behöver inte göra uppdragen för att komma vidare men för att klara 100 % Redigerad 2 augusti, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Måste säga det uppdraget efter N.O.E för Mike Toreno, där man skulle plantera en sachel charge i militärplanet, värsta Bond-uppdraget!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag glömde ju Breaking the bank at Caligulas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Jag har inte gjort alla än, kom precis tillbaka till LS. men roligaste hittills är; Breaking The Bank At Caligulas Stowaway A Home In The Hills Pier 69 Ice Cold Killa Ryder The Green Sabre Redigerad 2 augusti, 2005 av EternalK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag vet inte riktigt men... Body Harvest Hade en skrämmande känsla. Att gå i dimman, på natten var riktigt skrämmande, faktiskt. Are you going to San Fierro? Det var så jäkla härligt att bränna upp Marijauna(Stavning?) planterna. Men så mycket roligare att köra 'Hippie-vanen'! Breaking the Bank at Caligulas(Inkl. alla förberedelser) Var något av det roligaste, helt klart! Synd att man inte kan köra Helikoptern(med manget) efter. Men att fixa SAPD Motorcycklarna var ju bara för mycket . Tänk vilken kreativitet Rockstar games/North har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Det officiella namnet på växten är Cannabis Sativa, om jag inte minns helt fel. Jag glömmde en, uppdraget när man kör runt Maccer och Kent Paul! Sjukt roligt dialog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Stowaway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 House party eller nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Are you going to San Fierro? var också kul. Men det roligaste var nog när man skulle gå in i ett hus och smyga och hämta en bok men för att komma dit skulle man döda vakterna med kniv. Man jag minns inte vad det uppdraget heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Madd Doggs Rhymes...de är mitt favorit uppdrag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Nja här kommer min lista L.S 1.Ryder 2.Just Bussnies 3.House Party S.F 1.Deconstration 2.Mike Toreno 3.Puncture Wounds L.V 1.Up,Up and away 2.Free Fall 3.Saint Mark`s Bistro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Det sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mitt favorit uppdrag är nog Breaking The Bank At Caligulas . Knasen78, på det uppdraget ska du bara ta fusket som gör att man förstör alla fordon typ 30 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Då man jagar Pulaski, så jävla grym bil man får sen(Bandito) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaukasus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Roligaste uppdraget var lätt det när man skulle landa på madd doggs crib och ta tillbaka det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hittils Reuniting The Families och Just Business. Har inte kommit så långt, va tvungen att starta på nytt 2 gånger. Har som längst gjort uppdrag i San Fierro, men måste säga att hittils är det roligast med Grove Street uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts