z4ke Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hej jag undrar vad lite saker till en hemsida heter .. och vikka program som är bäst .. msg me at nicke_sweden714@hotmail.com on msn helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hej jag undrar vad lite saker till en hemsida heter .. och vikka program som är bäst .. msg me at nicke_sweden714@hotmail.com on msn helst Vaddå för lite saker? Jag använder EditPlus2 för att skapa hemsidor iaf. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag använder Macromedia Dreamweaver MX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Själv föredrar jag anteckningar för lite vanlig html kod bara. Fast när jag kodar både asp och html i samma dokument så brukar jag köra Dreamweaver just för att snabbare kunna se hur det ska se ut. Samma sak gäller formulär och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Textdokument, Dreamweaver, Flash och Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 EditPlus 2 för kodandet, Firefox (och IE) för debugging och testning, Apache med PHP på datorn som lokal testserver, samt Photoshop CS2 för grafikredigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tycker Macromedia Dreamweaver är bra.. men det var ett tag sen jag gjorde hemsidor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Anteckningar reign supreme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
z4ke Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej men .... jag undrar hur man gör En Main till en Hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej men .... jag undrar hur man gör En Main till en Hemsida En Index sida, det första en besökare ser är han besöker hemsidan? Döp första html filen till index.html eller index.htm Hur har Du tänkt att skapa dina hemsidor? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
z4ke Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 En Main som en Box I mittten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Dreamweaver & Frontpage 2003 använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Anteckningar använder jag... Jag är dock inte så bra, men det duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 En Main som en Box I mittten !!! Ok men HUR har du tänkt att skapa din hemsida då? Vilka program har du tänkt att använda? Ska du ha en "box" i mitten med menyer så bör du använda ramar. Känns som man pratar med en vägg, visa gärna exempel på hur du vill att din sida ska se ut. (Länkar) Ett annat tips är att använda sig utav "templates". BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag använder Macromedia Dreamweaver MX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts