Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 När man har instalerat den så är vattnet helt borta och man kan cruisa omkring nere på havsytan... vet någon hur man får det att funka? Här är readmen Tacksam för hjälp. Vielen Dank das sie "Loss of Water Mod" Runtergeladen haben. [Readme]> Öffnen sie ihren Windows Explorer und gehen sie in denn Rockstargames Ordner ( C:\Programme\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\data ) Dort machen sie eine sicherheitskopie von [water1.dat & water.dat], danach schieben sie folgende dateien in denn ordner [water1.dat & water.dat] aus diesen Zip. Ordner! Jetzt nur noch gta starten und abgehts! by ramses424 ################################################################################################# Mods in Arbeit! [LOST MOD]25% INFO> Die Stadt wo man Verlassen ist von allen. Stand der dinge 19.07.2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ersätt water.dat och water1.dat i DIN SA MAPP/DATA med dem i arkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ehrm, jo det var det jag hadde gjort, och de va då man cruisa runt på havsbottnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ehrm, jo det var det jag hadde gjort, och de va då man cruisa runt på havsbottnen.. Konstigt, för det står så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jaha... så, man ska alltså åka omkring på havet, moddens mening är att tabort allt vatten? För det står ju att stan ska bli översvämmad :S Edit: Det borde ju finnas några knappar för att höja och sänka, eller?1121650538_HideTideMod_byRAMSES424.zip Redigerad 30 juli, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Nope, den gör bara så att vattnet försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Det kan inte stämma! Då måste denna bilden vara något slags dåligt ironi skämt... typ. Redigerad 30 juli, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det kan inte stämma! Då måste denna bilden vara något slags dåligt ironi skämt... typ. Du kanske laddade ner den andra modden som han gjort, den gjorde så vattnet försvann. (Jag rekomenderar GTA SA Water Level Editor, där kan man ändra vattnet i spelet.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jaha, och var kan jag hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jaha, och var kan jag hitta den? Här! WaterLevel.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tack ! Läste igenom tården och märkte att det lät som om jag var stressad, skumt. Aja, tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts