Jump to content

Tycker ni att man ska håna folk?

Mateu
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Vill man inte bli hånad, så är internet inte det bästa stället att vara på. Stäng av ditt modem, du verkar inte vara tillräckligt stark för att vara ute på nätet. Netiket (+stavning) saknas helt på vissa ställen, det är något man får acceptera när man är på internet. Och nej, advokater kommer inte få 90% av internet användarna att bete sig bättre :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vafan sluta trycka ner Brodd så jävlig. Okej han kanske inte är eran favorit på forumet (och heller inte min) men detta börjar ju likna mobbing, och jag tycker inte att man ska dömma personer som man inte känner

Lol.. låt dom "mobba" mig om dom vill.. tar inte åt mig, tycker bara de e kul :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vafan sluta trycka ner Brodd så jävlig. Okej han kanske inte är eran favorit på forumet (och heller inte min) men detta börjar ju likna mobbing, och jag tycker inte att man ska dömma personer som man inte känner

Meh, nog för att jag håller med, men han är väl inte den trevligaste själv - inte minst då han inte drar sig för att spamma och jävlas med andra.

To each his own, on-topic nu innan jag rippar er shit with balls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det såhär grabbar.

I skrivande stund har jag varnat ett ANTAL medlemmar för påhopp m.m i denna tråd. Jag har EJ rättigheter att låsa denna tråd eftersom "mitt forum" är modding.

MEN jag har all rättighet att varna folk. Vilket jag också har gjort.

Kan säga, att en varning ledde till att en person kommer att bli Bannad inom kort.

Jag trodde att ni inte kunde vara såhär taskiga mot varandra som ni har varit i denna tråd.

Vänliga men bestämda Hälsningar A.A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...