Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . o va fan e roffle? Det som rinner ned för din avatar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vill man inte bli hånad, så är internet inte det bästa stället att vara på. Stäng av ditt modem, du verkar inte vara tillräckligt stark för att vara ute på nätet. Netiket (+stavning) saknas helt på vissa ställen, det är något man får acceptera när man är på internet. Och nej, advokater kommer inte få 90% av internet användarna att bete sig bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Det som rinner ned för din avatar. . nej... de e snö ; ) Redigerad 31 juli, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . nej... de e snö ; ) Jaså, då är väl roffle en av dina otaliga felstavningar... i ätbart format. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jaså, då är väl roffle en av dina otaliga felstavningar... i ätbart format. . roffle = rofl, fast man har cs nördat till de extra mycke ; ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . roffle = rofl, fast man har cs nördat till de extra mycke ; ) Riiight. Eller så har man BroDDat till det extra mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Riiight. Eller så har man BroDDat till det extra mycket. Nej.. jag kom inte på de.. så... antagligen inte nu börjar de här bli offtopic tjejer.. on topic nu Redigerad 31 juli, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej.. jag kom inte på de.. så... antagligen inte Jag antydde aldrig att du kom på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Äh, vafan sluta trycka ner Brodd så jävlig. Okej han kanske inte är eran favorit på forumet (och heller inte min) men detta börjar ju likna mobbing, och jag tycker inte att man ska dömma personer som man inte känner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Äh, vafan sluta trycka ner Brodd så jävlig. Okej han kanske inte är eran favorit på forumet (och heller inte min) men detta börjar ju likna mobbing, och jag tycker inte att man ska dömma personer som man inte känner Lol.. låt dom "mobba" mig om dom vill.. tar inte åt mig, tycker bara de e kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Äh, vafan sluta trycka ner Brodd så jävlig. Okej han kanske inte är eran favorit på forumet (och heller inte min) men detta börjar ju likna mobbing, och jag tycker inte att man ska dömma personer som man inte känner Meh, nog för att jag håller med, men han är väl inte den trevligaste själv - inte minst då han inte drar sig för att spamma och jävlas med andra. To each his own, on-topic nu innan jag rippar er shit with balls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 STOR BOKSTAV (Riskerar att få mina balls rippade with shit..Eller hur var det?) Funderar på att starta en fanclub, för broDD.. Vill någon vara med? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag är på broDDs sida om man måste välja. Får jag bli medlem i matteus fanclub?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Lol.. låt dom "mobba" mig om dom vill.. tar inte åt mig, tycker bara de e kul Mytoman jävel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det e barsligt att mobba Fast jag har mobbat själv en gång i tiden Om ni känner att jag har sakt något elakt, så: Förlåt grabbar :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag är på broDDs sida om man måste välja. Får jag bli medlem i matteus fanclub?? JAG har ingen fanclub Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 JAG har ingen fanclub Tydligen så har du det, sånt väljer du inte själv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nu är det såhär grabbar. I skrivande stund har jag varnat ett ANTAL medlemmar för påhopp m.m i denna tråd. Jag har EJ rättigheter att låsa denna tråd eftersom "mitt forum" är modding. MEN jag har all rättighet att varna folk. Vilket jag också har gjort. Kan säga, att en varning ledde till att en person kommer att bli Bannad inom kort. Jag trodde att ni inte kunde vara såhär taskiga mot varandra som ni har varit i denna tråd. Vänliga men bestämda Hälsningar A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 JAG har ingen fanclub Nej, det är bara särbarnen under BroDDs kommando som aldrig kan ta och skriva som folk. Oroa dig inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts