Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . o de ska komma från en som trodde han hade spöken på sitt rum o va livrädd? oh herre jösses amalia Det var ioförsig ett skämt, din köttade jävvla krabbböckling. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej... jag satsar en femma på att weener kommer äga brodd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . o de ska komma från en som trodde han hade spöken på sitt rum o va livrädd? oh herre jösses amalia Det var ett skämt, du verkar vara riktigt jävla seg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Okej... jag satsar en femma på att weener kommer äga brodd Jag gjorde precis det. Om du fortsätter satsa pengar på att folk kommer äga BroDD lär du bli miljonär inom en snar framtid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Respektera och bli respekterad, tänk om folk kunde fatta att livet kunde vara så enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag gjorde precis det. Om du fortsätter satsa pengar på att folk kommer äga BroDD lär du bli miljonär inom en snar framtid. Nää du ägda han inte... jag vill se blod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nää du ägda han inte... jag vill se blod Det gjorde han visst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det gjorde han visst. Jag äger brodd han är min och Kebabs Bitch Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hell, I like you spammers, you can come over to my home and fuck my sister! Ehm, schloota schpamma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . o de ska komma från en som trodde han hade spöken på sitt rum o va livrädd? oh herre jösses amalia Hur seg är du? tar det så lång tid för dig att ta in någonting och sedan uppfatta det. och kom inte o säg att du inte har läst det än. inte äns jag är så seg.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det var ett skämt annars, smartskaft. Hur ska ja veta de om ja inte kollat i tråden då? de va så jävla patetiskt så ja höll på o kissa i munnen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det gjorde han visst. Ägde.. nej.. ingen ÄGER mig.. speciellt inte weener.. han har inte köpt mig.. han har inte papper på att han äger mig eller nåt.. så nej.. han äger inte mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ägde.. nej.. ingen ÄGER mig.. speciellt inte weener.. han har inte köpt mig.. han har inte papper på att han äger mig eller nåt.. så nej.. han äger inte mig... [Kalle Anka-röst] Ooooh boy! Oh boy, oh boy, oh boy, oh boy! [/Kalle Anka-röst] Satsar mina småslantar på att BroDD blir vår nästa pottzork. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ägde.. nej.. ingen ÄGER mig.. speciellt inte weener.. han har inte köpt mig.. han har inte papper på att han äger mig eller nåt.. så nej.. han äger inte mig... BroDD har lärt sig att vinkla saker! Yay! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 BroDD har lärt sig att vinkla saker! Yay! Nej de har ja itne lärt mig.. ja sa sanningen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej de har ja itne lärt mig.. ja sa sanningen Tyvärr, det är inte sanning. Lögnare. Weener äger dig. Panimala äger dig. Crice äger dig. Jag äger dig. Mateu äger dig. Vi kollektiväger dig, baby, om du nu förstår dig på sådana svåååra ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Nej de har ja itne lärt mig.. ja sa sanningen Du sa sanningen för att du blivit pwnt liek a fooken n00b. Back on topic, lederhoes. Vi vill höra mer om dessa tivelaktiga advokater. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tyvärr, det är inte sanning. Lögnare. Weener äger dig. Panimala äger dig. Crice äger dig. Jag äger dig. Mateu äger dig. Vi kollektiväger dig, baby, om du nu förstår dig på sådana svåååra ord. .roffle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 .roffle Just det, gå och ät lite roffle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Just det, gå och ät lite roffle. . o va fan e roffle? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts