Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 JAg tycker att brodd ska ta bort sin jävla avatar. Den är så jävla ful med den gapande idioten på bilden. Den är så jävla irriterande. Det är just det! Så grymt ful! Skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 JAg tycker att brodd ska ta bort sin jävla avatar. Den är så jävla ful med den gapande idioten på bilden. Den är så jävla irriterande. Jag tror det är BroDD själv, men visst är den störande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ska jag skapa en fanclub för dig? Ja tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tönt! Säger den coolaste medlemen på forumet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Säger den coolaste medlemen på forumet... Man tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jag tror att han menar att advokaterna har en namninsamling för att stämma brodd för att han hånar honom. själv studerar jag juridik och advokater gör inte namninsamling för att stämma folk, sånt gör försvarsadvokater (tror jag, är lite osäker nu). en advokat försvarar den som är anklagad. luktar oseriöst edit: stavfel. edit2: advokater använder inte hotmail . dom får ju en mail av företaget som dom jobbar för. ex. tomasjansson@<företagsnamn här>.com/se men jag kanske missförstod det där med hotmail^^ Studerar du juridik? Du är ju inte mer än 14 bast ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Studerar du juridik? Du är ju inte mer än 14 bast ju! Han menar nog att han har det som hobby. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Haha, rolig hobby! En sak till bara: Om jag har fiske som hobby, säger jag då att jag studerar fiske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Haha, rolig hobby! En sak till bara: Om jag har fiske som hobby, säger jag då att jag studerar fiske? Han försökte väl låta smart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Säger den coolaste medlemen på forumet... Pwnd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Pwnd! Skulle du skriva pwned eller owned.. Vad är pwnd för nåt Aegd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle du skriva pwned eller owned.. Vad är pwnd för nåt Aegd! Pwnd, owned, same shit just different. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 JAg tycker att brodd ska ta bort sin jävla avatar. Den är så jävla ful med den gapande idioten på bilden. Den är så jävla irriterande. No shit, jag tror, helt ärligt talat att det måste vara en av dom mest störande bilder jag känner till i vårt solsystem, fyfan vilken plåga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle du skriva pwned eller owned.. Vad är pwnd för nåt Aegd! ... Är just slagen av vilken dålig motattack jag fick. Riddar Eranduil Siana sänkte skölden för att upptäcka att den saknade mening. p-c-2:s motangrepp hade endast orsakat att Sianas släktvapen skrapats i kanten. Utan att tveka höjde han bladet i sin hand, och gjorde sig av med skadedjuret. Förlåt... Jag kunde inte låta bli :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Skulle du skriva pwned eller owned.. Vad är pwnd för nåt Aegd! UD är din vän. Alltså, pwn är bara en felstavning på own. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Kom att tänka på en sak. Hur många advokater har email adressen: krowzirkle@gmail.com. Advokater brukar ju inte ha påhittade namn. De kanske har typ Peterolssonsadvokatbyra@telia.com eller något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Studerar du juridik? Du är ju inte mer än 14 bast ju! Det är ju ingen hobby såklart men det är något som intreserar mig. så vad jag kommer att göra är att ta det här gnället som jag har skrivit och köra upp det i min röv för att det det här inlägget är helt onödigt. Redigerad 31 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) 1,Några advokater vill få bort hånet. jag är hånad. av BroDD Bland annat advokaterna vill stämma dem och de vill ha vittnes uppgifter. skriv under!! advokaterns hotmail krowzirkle@gmail.com? Bry dig inte om BroDD. Han är så misslyckad själv att han måste klanka ner på någon mindre. He is an complete asshole, och jag skäms inte för att säga det. Punkt. Redigerad 31 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Han är så misslyckad . o de ska komma från en som trodde han hade spöken på sitt rum o va livrädd? oh herre jösses amalia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 . o de ska komma från en som trodde han hade spöken på sitt rum o va livrädd? oh herre jösses amalia Det var ett skämt annars, smartskaft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts