Jump to content

Tycker ni att man ska håna folk?

Mateu
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Jo förmodligen.

Någon som vet hur gammal BroDD är? Vill bara veta om det handlar om omogenhet eller om han är ganska liten och tror att han bestämmer över hela världen.

Birthday 28 July 1979 så står det på hans profil men jag tror inte det.

edit: SAAB hann tillochmed posta :rolleyes: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm den här tråden är nog låst snart.... Hoppas jag? :)

Anyway så tycker jag själv att alla hånar varandra så fort man får ett läge, och att BroDD inte gjort nåt särskilt. ... Så man kan väl säga att jag är på din sida, BroDD :lol: FÖRUTOM det att du tagit bort din karaktäristiska avatar! Fy skäms, ändra tillbaks! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Birthday 28 July 1979 så står det på hans profil men jag tror inte det.

edit: SAAB hann tillochmed posta :rolleyes: .

Då skulle han vara ordentligt konstig om han sitter på ett forum och hånar folk.

Siana: Varför skulle de låsa denna tråden? Det är ju bara en diskussion om hån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anyway så tycker jag själv att alla hånar varandra så fort man får ett läge, och att BroDD inte gjort nåt särskilt.  ...

Där håller jag inte med dig. tycker absolut inte att alla hånar någon/några så fort dom får chansen. inte illa menat men tycker du verkligen att alla hånar någon/några så fort dom får chansen??

Siana: Varför skulle de låsa denna tråden? Det är ju bara en diskussion om hån.

det som du sa och hat mot BroDD :rolleyes:

edit: tror inte heller att jag har hånat någon. förutom Siana då via PM (Siana vet exakt vad jag pratar om). men ingen mer vad jag minns och om jag inte minns så måste det va ett bra tag sen.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där håller jag inte med dig. tycker absolut inte att alla hånar någon/några så fort dom får chansen. inte illa menat men tycker du verkligen att alla hånar någon/några så fort dom får chansen??

det som du sa och hat mot BroDD :rolleyes:

Jo glömde väl det. Håller också med dig om att alla hånar inte fast det får läge för det. Jag tror inte jag hånat någon. Möjligtvis Joey isådanafall men han har hånat mig med så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snackar inte om stora mobbingteam som står och pekar finger åt en vilsekommen n00b, men det sker ofta att man flabbar åt någon p ga något fel, eller... Tja är allmänt tyken. Det är helt klart min uppfattning.

Btw så var dina PM inga hån. Det var försök till hån. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din fanclub, det du sa på första sidan (som också finns i min sig) och säkert i topicen som han starta i början av sin vistelse här (håller med det som SAAB skrev ovanför mig^^)

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30095&hl=

jag tar mig inte tid att kolla efter hån mot honom för att mobevisa dig. för jag vet att du vet att du hånar honom. och sen när jag eller någon annan kommer med ca 5 quoter så kommer du ändå inte skriva något mer här för att vi ska tro att du inte har sätt det. så vad jag kommer att göra är att ta det här gnället som jag har skrivit och köra upp det i min röv för att det det här inlägget är helt onödigt.

någon som känner igen det sista jag sa? :rolleyes:

Hånar man nån om man har en fanclub? jaså.. de visste jag inte :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...