gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Kan inte nån gö de? snälla Gör det själv istället, eller är du rädd att få en varning och tänker att någon annan kan göra det så du slipper riskera en varning? edit Om man har en fanclub.. hånar man nån då? oj va listig du va där Redigerad 30 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tror inte att han har anlitat en advokat, utan bara vill ha uppmärksamhet. Dessutom så tycker jag att det är löjligt att ni ens diskuterar detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tror inte att han har anlitat en advokat, utan bara vill ha uppmärksamhet. Dessutom så tycker jag att det är löjligt att ni ens diskuterar detta. Ord. Står på din sida, BroDD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ord. Står på din sida, BroDD. Lol.. tack ja har ju inte ens gjort nåt mot dig mateu.. så kan du va snäll o berätta va de e du tar som hån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Lol.. tack ja har ju inte ens gjort nåt mot dig mateu.. så kan du va snäll o berätta va de e du tar som hån? Du kanske inte har gjort något mot honom men däremot mot en massa andra personer. Så du har hånat folk. Inse det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Lol.. tack ja har ju inte ens gjort nåt mot dig mateu.. så kan du va snäll o berätta va de e du tar som hån? Din fanclub, det du sa på första sidan (som också finns i min sig) och säkert i topicen som han starta i början av sin vistelse här (håller med det som SAAB skrev ovanför mig^^) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30095&hl= jag tar mig inte tid att kolla efter hån mot honom för att mobevisa dig. för jag vet att du vet att du hånar honom. och sen när jag eller någon annan kommer med ca 5 quoter så kommer du ändå inte skriva något mer här för att vi ska tro att du inte har sätt det. så vad jag kommer att göra är att ta det här gnället som jag har skrivit och köra upp det i min röv för att det det här inlägget är helt onödigt. någon som känner igen det sista jag sa? Redigerad 30 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 You're the man, gurf'. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Det är bara att kolla tillbaka lite i BroDDs inläggshistorik så ser man att han hånade Weener. (Weener @ Jul 30 2005, 14:04) Weener: Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. BroDD svarar: HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? den här tråden e den bästa i gtasajtens historia Redigerad 30 juli, 2005 av SAAB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men serilöst,han har inte våldtagit dig eller något Du låter som han har våldtagit dig och dina kompisar försöker stötta dig men det går inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag håller på dig Mateu. BroDD är en skitstövel. Jag håller också med, en spammande fjant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag håller också med, en spammande fjant. Msn hörru. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tror snart denna tråden blir låst... Btw så gillar jag inte heller BroDD så särkilt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tycker inte att det är något fel på BroDD. Han har itne hånat mig så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Självklart inte men visst får man vara skeptisk mot folk på internet, särskilt när de har en sjukdom som inte verkar existera och bara verkligen inte fattar efter flera tillrättavisanden.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Report? Gud vad jag är TRÖTT på alla jäkla småbarn som spammar här! Han är äldre än dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Han är äldre än dig... När jag säger "småbarn" så tänker jag på hur dom beter sig. Jag antog att han var ett småbarn då han skriver som en 11-åring Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Lol.. tack ja har ju inte ens gjort nåt mot dig mateu.. så kan du va snäll o berätta va de e du tar som hån? Du hånar ju i princip alla. Som även SAAB sa. Så har jag sett denna fina mening till exempel, får se senare om jag ORKAR söka efter mer. (Weener @ Jul 30 2005, 14:04) Weener: Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte. BroDD svarar: HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? den här tråden e den bästa i gtasajtens historia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 BroDD= Nästa pottzork? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Lol, redan idag har han hånat 2 personer och han verkar ju vara helt omedveten om det edit: eller ska jag säga igår eftersom kl. har paserat 12 Redigerad 30 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 BroDD= Nästa pottzork? Jo förmodligen. Någon som vet hur gammal BroDD är? Vill bara veta om det handlar om omogenhet eller om han är ganska liten och tror att han bestämmer över hela världen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts