Jump to content

Tycker ni att man ska håna folk?

Mateu
 Share

Recommended Posts

Kan inte nån gö de? snälla  :)

Gör det själv istället, eller är du rädd att få en varning och tänker att någon annan kan göra det så du slipper riskera en varning?

edit

Om man har en fanclub.. hånar man nån då?

oj va listig du va där :rolleyes:

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Lol.. tack  :lol:  ja har ju inte ens gjort nåt mot dig mateu.. så kan du va snäll o berätta va de e du tar som hån?  :)

Din fanclub, det du sa på första sidan (som också finns i min sig) och säkert i topicen som han starta i början av sin vistelse här (håller med det som SAAB skrev ovanför mig^^)

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30095&hl=

jag tar mig inte tid att kolla efter hån mot honom för att mobevisa dig. för jag vet att du vet att du hånar honom. och sen när jag eller någon annan kommer med ca 5 quoter så kommer du ändå inte skriva något mer här för att vi ska tro att du inte har sätt det. så vad jag kommer att göra är att ta det här gnället som jag har skrivit och köra upp det i min röv för att det det här inlägget är helt onödigt.

någon som känner igen det sista jag sa? :rolleyes:

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara att kolla tillbaka lite i BroDDs inläggshistorik så ser man att han hånade Weener.

(Weener @ Jul 30 2005, 14:04)

Weener: Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte.

BroDD svarar:

HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? 

den här tråden e den bästa i gtasajtens historia 

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol.. tack :) ja har ju inte ens gjort nåt mot dig mateu.. så kan du va snäll o berätta va de e du tar som hån? :rolleyes:

Du hånar ju i princip alla. Som även SAAB sa. Så har jag sett denna fina mening till exempel, får se senare om jag ORKAR söka efter mer.

(Weener @ Jul 30 2005, 14:04)

Weener: Mina kompisar har stöttat mig, men det hjälper inte.

BroDD svarar:

HAHAHAHAHAHAHAHA.. hur gammal e du.. 10? 

den här tråden e den bästa i gtasajtens historia 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...