Jump to content

Tycker ni att man ska håna folk?

Mateu
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Fattar inte riktigt vad du menar. Förklara tydligare.

Jag tror att han menar att advokaterna har en namninsamling för att stämma brodd för att han hånar honom. själv studerar jag juridik och advokater gör inte namninsamling för att stämma folk, sånt gör försvarsadvokater (tror jag, är lite osäker nu). en advokat försvarar den som är anklagad.

luktar oseriöst :)

edit: stavfel.

edit2: advokater använder inte hotmail ;) . dom får ju en mail av företaget som dom jobbar för. ex. tomasjansson@<företagsnamn här>.com/se

men jag kanske missförstod det där med hotmail^^

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han menar att advokaterna har en namninsamling för att stämma brodd för att han hånar honom. själv studerar jag juridik och advokater gör inte namninsamling för att stämma folk, sånt gör försvarsadvokater (tror jag, är lite osäker nu). en advokat försvarar den som är anklagad.

luktar oseriöst ;)

edit: stavfel.

Tänkte att det var något sånt. Han är säkert nån 10 åring som tror att man kan lösa allt genom att anlita en advokat. Själv tror jag inte en advokat lyssnar en sekund på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på dig Mateu. BroDD är en skitstövel.

Visst det är han men inte kan en advokat göra något åt det för det. Det får han ju diskutera med BroDD. Om BroDD använder våld eller hot eller något så kan han ju polisanmäla honom och se var det leder. Själv tror jag han gjorde denna tråden mest för att får uppmärksamhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...