Mateu Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 1,Några advokater vill få bort hånet. jag är hånad. av BroDD Bland annat advokaterna vill stämma dem och de vill ha vittnes uppgifter. skriv under!! advokaterns hotmail krowzirkle@gmail.com? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Fattar inte riktigt vad du menar. Förklara tydligare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Report? Gud vad jag är TRÖTT på alla jäkla småbarn som spammar här! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Fattar inte riktigt vad du menar. Förklara tydligare. Jag tror att han menar att advokaterna har en namninsamling för att stämma brodd för att han hånar honom. själv studerar jag juridik och advokater gör inte namninsamling för att stämma folk, sånt gör försvarsadvokater (tror jag, är lite osäker nu). en advokat försvarar den som är anklagad. luktar oseriöst edit: stavfel. edit2: advokater använder inte hotmail . dom får ju en mail av företaget som dom jobbar för. ex. tomasjansson@<företagsnamn här>.com/se men jag kanske missförstod det där med hotmail^^ Redigerad 30 juli, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag tror att han menar att advokaterna har en namninsamling för att stämma brodd för att han hånar honom. själv studerar jag juridik och advokater gör inte namninsamling för att stämma folk, sånt gör försvarsadvokater (tror jag, är lite osäker nu). en advokat försvarar den som är anklagad. luktar oseriöst edit: stavfel. Tänkte att det var något sånt. Han är säkert nån 10 åring som tror att man kan lösa allt genom att anlita en advokat. Själv tror jag inte en advokat lyssnar en sekund på honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag håller på dig Mateu. BroDD är en skitstövel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag håller på dig Mateu. BroDD är en skitstövel. Ärligt talat så tycker jag likadant, ifall nån undrar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag håller på dig Mateu. BroDD är en skitstövel. Visst det är han men inte kan en advokat göra något åt det för det. Det får han ju diskutera med BroDD. Om BroDD använder våld eller hot eller något så kan han ju polisanmäla honom och se var det leder. Själv tror jag han gjorde denna tråden mest för att får uppmärksamhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hånar ja dig? nej.. va ljuger du för din efterblivna sak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hånar ja dig? nej.. va ljuger du för din efterblivna sak? Nu hånade du honom. BTW tycker jag samma som Kalan och Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hånar ja dig? nej.. va ljuger du för din efterblivna sak? Du är ju allmänt dum i huvet, så du kan ju bara ta dig i röven. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Bullet: Jag tycker också som er. Tänkte precis lika som dig också om att han hånade honom just precis nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Bullet: Jag tycker också som er. Tänkte precis lika som dig också om att han hånade honom just precis nu. Tack. Du är smart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tack. Du är smart. Ska vi inte göra en omröstning om vilka som tycker att BroDD är en skitstövel? Hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Inte fan har ja hånat han.. förutom när ja kallar han efterbliven.. men inte innan de... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan det ha något med brodds siognatur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ska vi inte göra en omröstning om vilka som tycker att BroDD är en skitstövel? Hehe Kan inte nån gö de? snälla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan det ha något med brodds siognatur? Tror det är det han syftar på. Pottiz hade ju också det. Jag skulle gärna göra hatar du BroDD tråden. Fast jag har så många varningar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Mateu: Du kanske ska berätta vad han gjort och göra också. Annars är det ju lite svårt och veta vad du vill ha hjälp med. BroDD: Gör den själv om det är så viktigt. Jag skrev det mest på skämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan det ha något med brodds siognatur? Om man har en fanclub.. hånar man nån då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts