Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vem bryr sig vad du tror om man blir bannad är det bara göra nyt konto Modsen ser ens IP under namnet, de kan se isåfall. De modds gått ön aj ånn jår ipe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Fban me then ill be back u wont get away alltså dom ser inte min riktiga IP så dom kan banna jag fiksar ny so go ahead ban me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fban me then ill be back u wont get away alltså dom ser inte min riktiga IP så dom kan banna jag fiksar ny so go ahead ban me Grattis du har lärt dig att använda en http tunnel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Den här kommer bli låst inom en snar framtid. Förmodligen pga alla spydiga kommentarer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Fban me then ill be back u wont get away alltså dom ser inte min riktiga IP så dom kan banna jag fiksar ny so go ahead ban me Heja stavningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts