Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Hej alla mingebags Vill ni spela Garrys Mod? ServerName: USKDHJLFLSAFLSAFHLDJFLKDAGLHDLGHJDALGJDLAG(Bara för att man ska se den lätt i listan ) Password: M ( Det måste vara ett stort M ) ingen kommer komma tror jag men man vet ju aldrig ' Edit: Servern e nere nu Redigerad 30 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag önskar jag vore moderator så jag kunde LÅSA och helst RADERA alla såna här trådar! (andra tråden om G-mod IDAG) Sen skulle jag ge varning till dom enivsas med att fortsätta göra såna här trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Alla kollar på snuten i hollywood 2 på 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Snälla, håll dig till tråden som redan finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Alla kollar på snuten i hollywood 2 på 4:an Inte jag, min mamma, min... Skön film btw^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag önskar jag vore moderator så jag kunde LÅSA och helst RADERA alla såna här trådar! (andra tråden om G-mod IDAG) Sen skulle jag ge varning till dom enivsas med att fortsätta göra såna här trådar. Glöm att jag hjälper dig att få din tråd som du tycker e så himla bra klistrad och det var faktist jag som gav liv i tråden när den hade dött Su du kan bara hålla tyst "Herr jag är bäst på Garrys Mod och tror att jag en moderator och tycker att bara min tråd ska finnas" Jag skiter i vad du säjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Glöm att jag hjälper dig att få din tråd som du tycker e så himla bra klistrad och det var faktist jag som gav liv i tråden när den hade dött Su du kan bara hålla tyst "Herr jag är bäst på Garrys Mod och tror att jag en moderator och tycker att bara min tråd ska finnas" Jag skiter i vad du säjer Tyck vad du vill. JAG tycker att det skit-onödigt att göra en tråd om en mod som redan har en officiell tråd. Har PMat några moderatorer, du får se vad dom tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tyck vad du vill. JAG tycker att det skit-onödigt att göra en tråd om en mod som redan har en officiell tråd. Har PMat några moderatorer, du får se vad dom tycker. Kommer dom ge mig en liten varning eller :'( ooo nej :'( Herregud P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kommer dom ge mig en liten varning eller :'( ooo nej :'( Herregud P-C Jag hoppas det. Dock bad jag dom inte om att du skulle varnas. Jag bad dom att klistra Garrys Mod-tråden så att vi slipper fler rop på uppmärkssamhet av småbarn som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag hoppas det. Dock bad jag dom inte om att du skulle varnas. Jag bad dom att klistra Garrys Mod-tråden så att vi slipper fler rop på uppmärkssamhet av småbarn som du. Jag är faktist 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag är faktist 14 Skiter väl jag i. Du beter dig som 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kommer dom ge mig en liten varning eller :'( ooo nej :'( Herregud P-C Men skriv inlägget i den tråden du "återupplivade" då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Skiter väl jag i. Du beter dig som 12. Men själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 P-M någon? Och att det ska vara så svårt att hitta den officiella tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men själv då Den kommentaren är väll den barnsligaste man kan komma på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag är faktist 14 Ja? Han sa ju småbarn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Var inte så sur PC. ge honom bara en länk till den andra tråden så löser sig allt utan bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Var inte så sur PC. ge honom bara en länk till den andra tråden så löser sig allt utan bråk Den ligger 2 cm under och han har skrivit i den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men förihelvete! LÅS TRÅDFAN DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Skiter väl jag i. Du beter dig som 12. Vem bryr sig vad du tror om man blir bannad är det bara göra nyt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts