MiRRe Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Mamma sa att man ska vara snäll mot tjejer, men DAMN! Värsta skiten jag någonsin sätt. Får nästan lust att sluta logga in på gtasajten. usch! J/K. Musiken: Sög. Fuck Eminem! Den passade inte heller. Stunten: ermmm? Träna lite tillomed min SVC1 var bättre. Redigeringen: Prova lite effekter... Ärligt jag bryr mig inte om att nårra tycker den suger för jag gjorde den med mina kusiner dom e 10 år o dom ville så gärna lägga ut den o jag gjorde det för att vara snäll dessutom var det dom som bestämde det mesta, dom ville göra en film eftersom dom aldrig gjort det så där e sanningen men jag skiter i att den suger för jag har tre filmer på datorn som JAG och min BROR har gjort o dom e dubbelt så bra men dom lägger jag inte upp palla allas kommentarer..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Var kommer hastehetsmätaren ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Var kommer hastehetsmätaren ifrån??? Den har jag laddat ner nånstans kommer inte ihåg var men den finns nog lite överallt tror jag..nån annan kanske vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Mycket bra för att vara den första du gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyanz Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tyckte den va rätt rolig hehe:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Eminem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Eminem Han äger...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ärligt jag bryr mig inte om att nårra tycker den suger för jag gjorde den med mina kusiner dom e 10 år o dom ville så gärna lägga ut den o jag gjorde det för att vara snäll dessutom var det dom som bestämde det mesta, dom ville göra en film eftersom dom aldrig gjort det så där e sanningen men jag skiter i att den suger för jag har tre filmer på datorn som JAG och min BROR har gjort o dom e dubbelt så bra men dom lägger jag inte upp palla allas kommentarer..!! Förlåt mig, jag redovisar om den lite bättre. :"> Musik: 5/10 Den passade inte så bra och det var inte min smak. Stunts: 6/10 Ganska bra för att vara nybörjare men ta inte med stunt där ni dör. Redigering: 1/10 Inga effekter eller övergångar. Att tänka på till nästa film: 1.Skaffa Replay Remover(behövs registrering) 2.Stäng av HUD:en och Kartan. Gå in på Options/Display och ta OFF på HUD Mode och Map. 3.Prova andra ställen än Mt.Chilliad. 4. Kolla lite filmer på GTAStunting's Forum så kanske du lär dig något nytt. Jag skulle gärna vilja se din och din brors filmer men om du inte vill lägga upp dom så förstår jag. Du kanske kan lägga till mig på MSN? //Magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Förlåt mig, jag redovisar om den lite bättre.:"> Musik: 5/10 Den passade inte så bra och det var inte min smak. Stunts: 6/10 Ganska bra för att vara nybörjare men ta inte med stunt där ni dör. Redigering: 1/10 Inga effekter eller övergångar. Att tänka på till nästa film: 1.Skaffa Replay Remover(behövs registrering) 2.Stäng av HUD:en och Kartan. Gå in på Options/Display och ta OFF på HUD Mode och Map. 3.Prova andra ställen än Mt.Chilliad. 4. Kolla lite filmer på GTAStunting's Forum så kanske du lär dig något nytt. Jag skulle gärna vilja se din och din brors filmer men om du inte vill lägga upp dom så förstår jag. Du kanske kan lägga till mig på MSN? //Magic. Jo jag kan adda dig o skicka men vad e din msn då? Jag o min bror har gjort dom andra filmerna tillsammans...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kan du inte lägga dom här på gta sajten jag vill ochså se =) Jag tyckte att denna filmen var rolig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo jag kan adda dig o skicka men vad e din msn då? Jag o min bror har gjort dom andra filmerna tillsammans...! .dorian92@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kan du inte lägga dom här på gta sajten jag vill ochså se =) Jag tyckte att denna filmen var rolig =) Men alltså den ena är en cs film kanske inte passar här då.. Men jag kanske lägger upp dom får la se... Adda mig annars: Marie_Andersson_89@homtail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts