Östis Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ganska bra! Speciellt traktorhoppet var riktit proffsit! Volt+sido volt. Sedan NRG-500 hoppet var också bra. Men till nästa stäng av huden och kartan,och spelade du in ljud från spelet samtidit? Tyckte jag hörde nån DJ prata... kanske bara inbillar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 jag e inte så bra på sånt e ju dessutom tjej jue:P Sämsta bortförklaringen hittils.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Sämsta bortförklaringen hittils.. LOL...det var ingen bortförklaring...Men alla tar jue filmen SERRIÖST men det e inte det OKEJ??? Fattar du NU då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 LOL...det var ingen bortförklaring...Men alla tar jue filmen SERRIÖST men det e inte det OKEJ??? Fattar du NU då? Men aSSå NäE JaG FaATTaR InTeJ =P=P=P=P LolL !!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Cristoffer e så snäll så Tror jag stavade fel på namnet M... Christoffer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men det var ju F*N inte serriöst kan du inte läsa eller??? Jag sa inte att DU skulle se den heller daaaah! Lägger du upp en film på nätet så måste du kunna ta kritik, och inte förvänta dig att alla ska ljuga för dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Allvarligt, det var en av de sämre stuntfilmer jag sett. Förlåt, men jag hoppas att du bättrar på dig lite och försöker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 För det första så kan jag ta kritik men det var ju inte serriöst eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Kul film Redigerad 7 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det du håller på med e bara elakt mot henne hur kul skulle det vara i ditt läge om hon sade sådär till dig? Haha, ärligt talat skulle jag inte bry mig. Hon får väl ta kritik när hon ber om den, och jag tyckte den var dålig. There you have it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Haha, ärligt talat skulle jag inte bry mig. Hon får väl ta kritik när hon ber om den, och jag tyckte den var dålig. There you have it. Hatar bara när folk säger så där om andras saker, speciellt om det är en utav dem första man gjort, men kanske överreagérade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) M... Christoffer! Så stavar jag med . För övrigt så sög filmen väldigt mycket tycker jag. Och det som du gjorde kan ju nästan vem som helst göra. Redigerad 31 juli, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Så stavar jag med . För övrigt så sög filmen väldigt mycket tycker jag. Och det som du gjorde kan ju nästan vem som helst göra. Jupp låt den suga jag bryr mig inte speciellt mkt det var bara skoj jue...Och för dig som undrade om texten så e det från WMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Inte var den dålig? Inte var den heller bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sanitarium Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Din stuntman dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 HÄRLIG FILM. såg att någon skrev hackig men det tycket int jag Den som skrev hackig borde kanske kolla sin dator?). men nästa gång ta bort HUD mode och radarn. . men den var rolig speciellt tracktorn och motor cycklen ( glömt namnet) Ska snart göra en egen film men inte stunt utan en komedi, det kanske kommer att hacka, vet int. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 HÄRLIG FILM. såg att någon skrev hackig men det tycket int jag Den som skrev hackig borde kanske kolla sin dator?). men nästa gång ta bort HUD mode och radarn. . men den var rolig speciellt tracktorn och motor cycklen ( glömt namnet) Ska snart göra en egen film men inte stunt utan en komedi, det kanske kommer att hacka, vet int. Tack för dem orden =) Och jag ska inte glömma stänga av spel ljudet nästa gång heller:P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) .okka? Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Använd replay funktionen nästa gång, blir mycket bättre då! Yay! 500 posts Redigerad 2 augusti, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Så stavar jag med . Och jag. Inte så jättebra film, men det var lite kul med traktorn Redigerad 2 augusti, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts