MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Jag o mina kusiner har gjort en stunt film mest på skoj men jag tänkte att vi kunde lägga ut den här ändå. Ni kan betygsätta om ni vill men det e inget spec med den,men kolla gärna http://rapidshare.de/files/3494674/The_stunt_man.wmv.html Redigerad 30 juli, 2005 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Inte så mkt roliga stunts, men det e ju alltid kul att kolla på GTA-filmer:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Inte så mkt roliga stunts, men det e ju alltid kul att kolla på GTA-filmer:P Nej kanske inte så JÄTTE roliga men ändå liksom...min första "stunt" film jue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Nej kanske inte så JÄTTE roliga men ändå liksom...min första "stunt" film jue... Jo jag ska inte klaga, hade nog inte gjort det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hmm..filmen var bra, men hur kom du upp dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag åkte jetpack upp och sen spawnade jag Ska göra en med bilar nu lägger upp den när den e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Ett tips är att ta bort Statusbaren och kartan, ser bättre ut då. Redigerad 30 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vafan, hur kan ni tycka den var värd att se på ens, allt hon gör är att hoppa ner för mt. chiliad, och hon dör ju dessutom 50% av gångerna ungefär. Bland det värsta jag sett, överlev och gör något annorlunda nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vafan, hur kan ni tycka den var värd att se på ens, allt hon gör är att hoppa ner för mt. chiliad, och hon dör ju dessutom 50% av gångerna ungefär. Bland det värsta jag sett, överlev och gör något annorlunda nästa gång. Men det var ju F*N inte serriöst kan du inte läsa eller??? Jag sa inte att DU skulle se den heller daaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ett tips är att ta bort Statusbaren och kartan, ser bättre ut då. Ja jag vill göra det men jag vet inte hur man gör det faktiskt :"> jag e inte så bra på sånt e ju dessutom tjej jue:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Inte så jätte bra stuntfilm. Keep tryi´n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Statusbar på kartan? nu hänger jag inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Statusbar på kartan? nu hänger jag inte med Nej nej Statusbar OCH kartan. @Mariiiiie, options/display setup/ radar mode: off, hud mode, off. Redigerad 30 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vafan, hur kan ni tycka den var värd att se på ens, allt hon gör är att hoppa ner för mt. chiliad, och hon dör ju dessutom 50% av gångerna ungefär. Bland det värsta jag sett, överlev och gör något annorlunda nästa gång. Det du håller på med e bara elakt mot henne hur kul skulle det vara i ditt läge om hon sade sådär till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det du håller på med e bara elakt mot henne hur kul skulle det vara i ditt läge om hon sade sådär till dig? Hehe tack så mycket det var snällt sagt eller ja asså tack eller ngt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Haha rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hehe tack så mycket det var snällt sagt eller ja asså tack eller ngt:P Säger bara vad jag tycker, taskigt att göra som han gjorde, ville bara påpeka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Inte för att vara taskig men... (Alla vet vad det här betyder) Den var tråkig Laggigt med Fraps Hud och Radar Samma plats hela tin Och man flyger inte med en traktor Och man har inte Eminem - Just lose it Det var nog allt Ta inte illa upp Det var ju faktist bara en......(har glömt bort vad det heter ) Jaja, det var allt jag hade att säja Och den där personen som skrev att du dör 50% av filmen, jag såg dig bara dö en gång Jaja, Det var nog allt.......... Redigerad 30 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Hehe tack så mycket det var snällt sagt eller ja asså tack eller ngt:P Cristoffer e så snäll så Tror jag stavade fel på namnet Redigerad 30 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts