Robban87 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Tjena tjena! Har problem med ljudet i GTA: San Andreas och skulle gärna vilja veta om någon annan har det och om det går a fixa. Motorljud, signalhorn, bakgrunds ljud och annat försvinner väldigt ofta och länge för mig, det enda som hörs hela tiden flytande det är radion. Även att på en del videosekvenser så går texten så himla snabbt att man kan tro att datorn snabbspolar framåt och man hör även inte heller karaktärernas röster. Någon som känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det är en ljudbugg och den kommer för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Har hänt mig två gånger, ljudet försvinner helt, utom radion då. Läste en lösning i någon tråd, testa och söka, annars så är det väl bara och vänta på en patch. Redigerad 30 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hur får jag tag i en patch då? lol, är inte sådär super-teknisk.. och går det inte att få bort det på något sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Det har inte släppts en patch än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Okej, inget sätt att få bort ljudbuggen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kolla denna topic: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...6&hl=ljudbuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Jajamän, problemet är löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts