skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 [O][T],Aug 20 2005, 00:15] Tror Du att alla webbläsare laddar sidor lika snabbt? BOT Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vad menar du? Du säger att Firefox inte laddar sidor snabbare, även om man tweakar Firefox. Tror Du att alla webbläsare laddar samma sida lika snabbt? Förstår Du inte frågan? Jag har aldrig sagt att Firefox är snabbare än någon annan webbläsare, däremot att Firefox laddar sidor snabbt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Aha, nu förstår jag vad du syftar på. Då ändrar jag mitt svar. Jag säger: Firefox är inte snabbt! Det är långsamt som satan. Och det renderar sidor fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 det renderar sidor fult. Några exempel kanske? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 [O][T],Aug 20 2005, 01:49] Några exempel kanske? BOT Men det gör den ju faktiskt, IE visar sidorna bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Safari när jag är på Macen, annars Firefox. Vote: Safari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Mozilla Firefox for the win! Pisk på alla som använder IE! <- intressant läsning för microsoft-nördar och andra dataligister (Klicka bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Men det gör den ju faktiskt, IE visar sidorna bäst. Det är tack vare alla så kalla "Webbdesigners" som använder invalid kod till sina webbplatser, IE är bättre inte bättre än någon annan webbläsare vad gäller renderingen, utan snarare sämre. Anledningen till att sidor renderas som webbdesignern vill i IE är rätt lätt att räkna ut, han/hon testade sidan i IE under utvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) [O][T],Aug 20 2005, 01:49] Några exempel kanske? BOT Kan göra en film. That ought to shut you people up. Redigerad 20 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Mozilla Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 . http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=2L18DMD...F721MV7HRMBEQEW Såja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Vote: FireFox för fan!!!!!!!!!!! Burn!!!! Stupid FOX...BURN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts