Mr.Dumbom Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Firefox såklart! Folk som använder IE borde få stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Opera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vote: Internet Explorer jag vet att firefox är bättre, men vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Firefox såklart! Folk som använder IE borde få stryk. (:!!! Kom då... Folk som byter till FF bara för att alla andra gör det borde få stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men testa FF riktigt ordentligt. Det knäcker IE så jävla hårt! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Andvänder FF för det är smidigare, säkrare och har en massa fineser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 .maxthon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mozilla Firefox. Punkt. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Mozilla Firefox. Punkt. . "w0rd" Har haft FF jävligt länge och det äger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 IE krånglar aldrig för mig och så har jag alltid använt det så. :IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 IE och FF, mest FF (:!!! Jag ahr kanske skrivit i denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Mozilla Firefox. Punkt. . Nog är du allt tuff nu va? (:!!! edit: Arvid: håller med Redigerad 18 augusti, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Andvänder inte Firefox för att det är populärt, utan för att jag tycker det är bra och är nöjd med det. Och hellre FF än IE, eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Opera. Så smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 jag vet att firefox är bättre, men vad är skillnaden? Därför använder Jag Firefox:Betydligt säkrare webbläsare.Utseendet, massor med möjligheter.Tillägg, massor med nyttiga tillägg (ex adblock, proxy toolbar, ReloadEvery....).Laddar sidor snabbt.Kan öppna andra fönster i flikar, behöver inte ha flera fönster öppna.BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brian_Griffin_Te_Dog Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 [O][T],Aug 19 2005, 20:56] Laddar sidor snabbt. MY GOD WILL SOMEONE PLEASE PUT AN END TO THIS MADNESS?!?! :'( Firefox laddar INTE sidor snabbare än Internet Explorer. INTE. EJ. NICHTS. NEVER. Inte ens när man tweakar Firefox att ladda snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Använder Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 MY GOD WILL SOMEONE PLEASE PUT AN END TO THIS MADNESS?!?! :'( Firefox laddar INTE sidor snabbare än Internet Explorer. INTE. EJ. NICHTS. NEVER. Inte ens när man tweakar Firefox att ladda snabbare. Tror Du att alla webbläsare laddar sidor lika snabbt? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 MY GOD WILL SOMEONE PLEASE PUT AN END TO THIS MADNESS?!?! :'( Firefox laddar INTE sidor snabbare än Internet Explorer. INTE. EJ. NICHTS. NEVER. Inte ens när man tweakar Firefox att ladda snabbare. Men däremot så laddar Opera sidorna snabbare. Har man använt Opera ett tag tycker man att IE är så jävla långsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts