Foo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag fick just syn på detta, och tycker att detta spel verkar bli något extraordinärt! http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2053 Diskutera gärna vad ni tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Såg riktigt läckert ut. Vad går det ut på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Såg riktigt läckert ut. Vad går det ut på egentligen? Hålla god min med gudarna, för att inte hamna i helvetet, som jag förstod det... Som du ser så brinner hela staden upp på Trailern... så jag antar att spelet går ut på att undvika sådana missöden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Såg rätt bra ut. Men den fanns ju inte så mycket annan info om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Såg rätt bra ut. Men den fanns ju inte så mycket annan info om spelet. Nää... Spelet är ganska nytt, så ingen info finns än (jag har sökt mycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts