guth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har försökt att söka för att få svar men har bara hittat till pc. Hur flyger man snabbt med hydran i PS2? Jag bara fiser fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Har försökt att söka för att få svar men har bara hittat till pc. Hur flyger man snabbt med hydran i PS2? Jag bara fiser fram! Ta högra analogen o tryck den framåt, då "böjs" grejjerna bakåt och du åker fort fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ahh, tack ska prova det så fort jag kommer hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ahh, tack ska prova det så fort jag kommer hem! Gör så , om du ska fälla tillbaka dem så ska du oxo trycka bakåt högra analogen för att fälla in/ut hjulen trycker på på högra analogen (R3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Ok, tack för hjälpen. You are welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts